Skratt i Hooden.

Da me neko vidi... Sjedim sama i jedem kladdkaka u B.King haha!

Jag tyckte det var otroligt kul! Liksom, hur det måste sett ut! Sådär mitt i natten...
Vissa tyckte också det, andra inte:

M: Men var tog A vägen dåå?? Haha
L: Haha Va fan gör du det för?
X: Sto neides kuci...mozda je previse zima.
WHAT?!
Jag började med att skriva att det var en oplanerad kväll men den var faktiskt halvplanerad, haha!
Hursomhelst var det jävla kul! Det blev film, trots att den egentligen inte alls var så som man trodde (hoppades) eller förväntade sig då man såg trailern, det var heelt udda! Men den var okej alltså, det funkade och så blev det tom middag! Hahaha!
Du
kommer döda mig för det här?
Tänker inte skriva namn, för dom som inte vet kommer undra och dom som vet kommer skratta! Dubbelt så mycket kul! Haha, men bara så du vet så hade jag inte velat vara nån annanstans i världen än där jag var igår! :)

Ja och filmen var som sagt udda...

A: Väck mig om jag somnar
E: Men hallå *puttar på A*
A: Jag sa ju om jag somnar, inte om jag inte somnar
E: Men sov inte dååå
A: Jag sover inte..
E: Joo, jag ser ju
A: Okej, vad gör jag nu?
E: Blundar...
A: Och nu?
E: Du blundar ju.
A: Nej, men kolla, nu?
E: Okej du kollar med ena ögat?
A & E *skratt*
A: Men ser du att jag kollar?
E: Nej nu blundar du!
A: Haha nej, nu?
E: Du kiiikaaaar!
hahahaha...

Det som skrivits
Postat av: Emina

"du kiiikaaar" hahaha..
helt störa ni e =)

2008-02-15 @ 17:23:55
Postat av: Lejla

Haha, vad fan gör du det för?! :D hahaha

2008-02-17 @ 04:43:53
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: Edita

Hahaha tack för ni stöder min teori och visar att jag har rätt :D HAHAHA!!

Ljubim!

2008-02-17 @ 17:26:07
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0