Tensta skrämde skiten ur mig!

Jag har alltid tyckt om Tensta, det vet alla. Och jag har alltiid haft kul i Tensta, allt från Verdandi innan gymnasietiden till dom nuvarande äventyren... Tensta ger mig liksom en skön känsla, många fina stunder och många, många roliga minnen! Jag drog förbi där ikväll för att handla lite och det kändes skumt! På vägen dit och sedan när jag var där, kändes som om alla kollade på mig... Jag menar inte att skryta, det vet ni att jag inte gör. Utan det kändes som om jag var utklädd till något riktigt fånigt så att alla var tvungna att kolla på mig, som om det var något fel på mig? Skitläskigt! Dom vände sig om och allting... (Jag kollade i spegeln ordentligt när jag kom hem, jag såg ut som vanligt!)

Ja ja jag gick vidare, nynnandes på igrajte za nju, nasu voljenu, nek' jace kuca too, srce vatrenoo... och gåendes i den rakaste riktning man kan gå, då händer något; en snubbe får för sig att han ska gå förbi mig, ja mellan mig och en butik, jag vet inte vad han tittade på eller vad han tänkte på men han trodde antagligen att det fanns mer plats där emellan än det gjorde så han gick rakt in i skyltfönstret!
Nu kollade alla på honom! Jag fortsatte att gå, huvudet högt, kämpandes med att kväva skratten i halsen!
Näe tänkte jag, Tensta borde vara rädd för mig!


Älskar det här fan... Hur bra som helst!
Sista bilden:
förbanna inte mörkret, tänd ett ljus

Evig Kärlek.

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0