Varför skulle jag inte?

Jag tänker skriva världens tråkigaste inlägg...!

Börja med att vi var på dejt igår då... NEJ! Skojja att jag ska skriva så... Haha! (BTW Om DU läser, ta inte detta för allvarligt, ännu ett sätt att driva)
Ärligt, jag tänkte på en grej, alla vet ju alltid vad jag gör för det står alltid på min msn, men ibland kan det vara riktigt kul vad folk får för sig, vilket oftast är meningen för det ligger en hel del skämt bakom.
Men mina namn, är om inte något grymt citat från någon film eller bok., eller serie.. så något skämtsamt eller ibland händer det att det är arga saker. För ibland blir jag också arg och det hjälper inte med att skrika, enligt mig är det rätt uttryckslöst... Jag menar, jag mår inte bättre, jag blir inte mindre arg, känner mig bara hjälplös, så då vill jag skriva, då avtar det... Any how... Det är så jäävla roligt hur folk reagerar, därför man/jag gör det!
Dock fattar jag fan inte dom som inte fattar att jag inte är där när det står att jag inte är det... What's up with that?
Men det är kul! Det är underhållande och jag tycker om allting som är kul!

Så snälla du, reagera mera! Du är ju så sööt så!!

En sak till,
jag tänker älska tills jag får en bra anledning till att inte göra det!
Hittills har det fan inte varit någon bra alls....

Och varför skulle jag inte ta en till kall öl nu? Finns ingen anledning ... ;D


O han äger, äger, ääääger! Om jag ska vara ärlig.

Det som skrivits
Postat av: Lejla

"Och varför skulle jag inte ta en till kall öl nu? Finns ingen anledning ... ;D"

Ohh, till och med jag blev sugen nu. och du vet vad jag känner för öl.

2008-02-26 @ 02:46:46
URL: http://lekii.blogg.se
Postat av: Edita

Hahaaha now that is weird :P
Men det var jäävligt gott faktiskt! Haha sööto! :D

2008-02-26 @ 13:28:59
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0