We Own The Night (:

Alltså när man har något speciellt, som man verkligen älskar, något man gör eller något man har... och när man gör det eller har det hos sig så kan man inte vara gladare, ingen i världen kan vara gladare än en själv.
Så är jag på natten, lyckligast i världen! Det kan handla om allt från att sitta och snacka om spännande saker och skylla på att man inte kan sova till att kolla på skräck och verkligen inte kunna sova.
Eller som nu, brainstormat massa galet roliga idéer så man blir hypad!

image272Guys, tack för en sjukt kul kväll! Och jag lovar jag ska tvinga er till testet om ni ens bara vågar tänka tanken på att banga, utav någon konstig anledning! Hihi! Dock tänker jag inte slå vad om något...!

Sov gott ni som
ska till (eller redan är i) drömmarnas land!
Ni andra,
Gooood freakiiiin morniiing!!

Jag ska först dricka Kenyanskt thé..

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0