Enchanted

image209


Nu har jag varit och sett den här helt söta filmen!
Hajja vad underbart att bara sitta och kolla och vila hjärnan, inte tänka på något. Love it!
Det var fan nästan bättre än en timmes massage! Haha!
Galet underbar film alltså! Inte sådär äckligt romantisk, visst möjligen barnslig och det är fantasi men det är Disney liksom! A Fairytale, wonderful! Visserligen var det liiite överdrivet i slutet men det rundades av så perfekt sen!

Såå, hon hittade sin Drömprins i den verkliga världen, var fan ska vi ta vägen?
Hahaha, har ni drömt om eran? Så som Giselle gjorde? Jag har... och han är ju helt fantastisk!
Men... sen var det ju inte han hon trodde först.. äh, jag väntar väl på nästa då...

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0