Helsingborg!

Hallåj gott folk!
Helsingborg calling!

Faan vad roligt vi haft det! HÄNDELSERIKT!! Galet, minst sagt!
Jag måste erkänna att jag nu gillar Göteborg! Haha så kul allting, våran teamwork tar alla priser!
Inte minst nu här, Lejla var tvungen att skriva klart tentan så jag tog över rollen som "hemmafru" och lagade mat och fixade åt oss! Hur mysigt som helst efter en sväng på stan med lite shoppingfynd!
Bilder och detaljer från nyår kommer senare för lilla dumma jag glömde kabeln till kameran. Jebga.
Amra kommer på fredag också då ska vi ha ännu mer kul med ännuuu mer PARTY!! Wohoo!

Lejla sitter här och kommenterar och småskrattar och påpekar att det bästa fyndet ändå var vinet vi fixade på nyårsafton i Göteborg. Ja, det glömde jag också ta med. Jebga igen.
35 spänn flaskan för något som kändes som en bit av himmelriket.
Vin, Lejla, Sourcream n' Onion, det är fan renaste lyckan! Och mat självklart, alltid, massa mat!

Hoppas ni haft åtminstone hälften så kul som jag!

Best luck in the new Year dudes!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0