Lyckoresa

Åh nu har jag suttit och läst Lejlas blogg... jag vet det låter som om det var hur lång som helst, det var det också!
Ih det trillade ner en liten tår längs kinden och blötte ner mina leende läppar... Kärlek!

Jag fattar inte hur Lejla orkade, visserligen önskar jag att jag gjorde det för det finns såå mycket att berätta men jag ska ta det så kort jag kan, för Edita är trött...
Jag mötte Lejla på lördags eftermiddagen och drog hem till mig för att käka lite, skulle dra iväg på en kort shoppingrunda som blev rätt lång, but it was worth it!
Glädjen i hennes ögon när hon hittade det perfekta halsbandet!
Ohh! Sedan drog vi ut lite på kvällen för att komma igång liksom.. och för att sova bort nästan hela resan ner till Göteborg dagen efter! Wonderful!

Kan inte ens beskriva känslan, det var VARMT ute! Alltså jackan-uppknäppt-inga-vantar-varmt! Ado hämtade oss och lämnade av oss vid vår söta Lisebergsby, där vi packade upp och myste under kvällen! Cigg och Chips! Ett måste!
La oss tidigt och sov massa timmar till nästa dag då Lejlas kusin väcker oss för dom också har anlänt!
Vi mötte dom, hejade och drog ner på stan! Vad gjorde vi? ÅT! Ja, på tal om nere på stan så hade vi dagen innan med all den där packningen gått in på Lejlas lilla skoaffär där jag hitta ett par skitsöta skor! Woho!


Nyårsafton var lite kaotisk, men bara lite... Öppnade första vinflaskan så fort vi kom hem, bara för att komma i stämmning. Askul var det med tjejerna, duschade, fixade och sminkade oss i turer...
Massa cigg, snacks och (vin & vodka-drinkar) lagom med alkohol.
Mer detaljerat orkar jag inte skriva, förrutom att vi var nära på att komma försent till själva festen, helt jävla sjukt med tanke på att jag och Lejla var bland dom första som bestämmde oss för vad vi skulle göra och betalde för skiten långt innan många andra. Well well, det var otroligt kul när vi väl kom fram!
3 våningar med Livemusik högst upp och på nedre plan, med olika sorters musik! LOVED IT!
Ni vet jag är lite svår med musik... hahaha!


Nyårsdagen drog vi oss ner mot Helsingborg för att mysa ännu mer, få lite quality-time tillsammans!
Massa hemlagad goood mat, cigg, chips, godis, dipp & grönsaker, hm.. naturgodis, viiin... och sedan, på fredagen kom Amra!
Party? PARTY!!! Yeah, vi softade lite hemma, Boris var också med, skitkul! Lite dricka spätsat med fåniga tjejer och en SKÖN DJ!
Planen var och blev att vi drog till Tivolit och dansade (bokstavligt talat) arslet av oss!
Fullspäckade 8 dagar! Sömnlösa nätter, dans, hesa röster och massa massa skratt!!



Jag vill tacka alla medverkande... HAHAHA! Ah, jo, nu är jag för trött!

Nej, måste bara lägga till, den där spindeln var jag tvungen att jaga ut för att Lejla skulle kunna sova!
Lejla fick också måla på min arm ("tatuera mig)" askul ju! Nej vi hade inte tråkigt, jag tycker om när nån ger mig 110% uppmärksamhet :P hihi!
Åt riiktiiigaa Banjalucki Cevapi! Beat that!
Och så solade vi miiiitt i vintern, ja, utan sol också!
Underbart, även storm var det! Wiee! Hahaha!
ONE LOVE!



Det som skrivits
Postat av: Lejla

Iiiiiiih bästaaaaste (L) Snacka om minnen, forever som smycket säger.

2008-01-10 @ 02:52:44
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: Edita

Jaaa!!! Iaf bilderna e forever iako nase minnen se suddaju ut utav något för mkt alkohol då o då :P HAHAHA nää!! Voliim!

2008-01-10 @ 02:55:48
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Elvir

Va kuul ni verkar ha haft det :D nice going btw lääskig spindel :)

2008-01-10 @ 11:17:49
Postat av: Edita

Hahaha numer känd som "Spiderwoman" :D
Thanks Bro'!

2008-01-10 @ 14:49:59
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: M-Lina

wiiie!! nek ste se vi meni fino provele!! znas da mi je pravo drago! Prelijepe su vam slike!
Pussam!

2008-01-10 @ 23:17:00
Postat av: Emina

ni ägde varje stad! :D

2008-01-16 @ 11:30:21
Postat av: Ilvic*

uh daj mi one cevape, ma da su sarajevski bolji :P

2008-01-16 @ 19:34:50
URL: http://guzilago.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0