Once you go BLACK you never go back...

I'm into black... som ni ser... det började i sommras, det bara fortsatte, fasiken vad hett det är! :)
Jag är också into folk som älskar mig och bryr sig, I'm done with everything else, alla ytliga förhållanden och bekantskaper! Bara så att ni vet, jag vägrar vara översnäll som alltid, jag vägrar ge till folk som inte uppskattar det och inte kan ge något tillbaka. Jag ska ge precis så mycket som jag först får. Enough is enough :)
O wey vad hett det ska bli i helgen! Och nästa också! Woho! Så mycket planer för mitt hjärta att fortsätta le och flyga av glädje.

Och Lejla, jag bär den ständigt, för den står för just den känslan jag älskar. Den gör mig glad varje gång jag ser den, vilket är hela tiden och forever.
Så tack, för den perfekta presenten!

Kärlek till alla som får mig att ständigt le!

Det som skrivits
Postat av: Lejla

Naaaaawww :$ du är så pretty och förtjänar det bästa. och du får mig... du vet, föralltid

2008-01-31 @ 16:26:58
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: mincee

du är inte liteeeeee het i svart ;) nejdå! snyggt! :D

2008-01-31 @ 22:22:15
URL: http://eminasamra.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0