Sijecanj.

Inte för det är kroatiska, men jag älskar det. Namnet på månaden alltså... Och eftersom jag kom på det idag (sjetila se, haha) att jag aldrig la upp några bilder från US sist... Knas grej!
Så jag ska göra det!

Det var helt galna två veckor, jag minns inte när jag sov så lite sist (förrutom i sommras då).
Fan just det, okej att jag inte skrivit det här, men jag fick i uppgift att skriva om resan i vår stora fina bok. Damn. Det är därför sånt här kommer upp.. it comes to me when I go to bed... hahaha!

Jaja! Förrutom att jag besökte Ethan Allens Homestead så fick jag tag på världens billigaste ciggaretter! Alltså inte typ sådana för 1 k.mark utan dom här var faktsikt helt nice! Vid Chateguay, NY, hos indianerna, på deras mark (därav så billigt)! Coola människor, blev lite småkär!
Fast Boston var nog bäst, så överväldigande, liksom visst stora byggnader är stora byggnader.. men sådant här där alla byggnader speglar av sig i varandra! Amazing! Och så vattenfallet i Chateguay också... Jag vill igen!
Jag har en liten svaghet för vattenfall, vatten överhuvudtaget. Seen så hamnade jag ju i Canada i några timmar på hemligt uppdrag! Haha!


Men att det var hur varmt som helst i slutet av September! Det tar priset!
Måste åka igen! Om inte US så något annat men här ska jag inte vara allt för länge!

You know what? Peace

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0