Now, I'm coming HOME again

Jag orkar inte ens skriva något... jag drar om någon timme, ikväll sitter jag hemma i köket med mina kära! Hihihi! Herre min Gud! Nästa helg är jag i Kroatien med tjejor och helgen efter det är jag i Zenica... WOAH! Men innan Kroatien, på fredag ska jag få vara med min Lejla!!! Åååhh! Längtar sååå! :D

See ya there!

Kärlek i massor.


H.O.M.E.

Det som skrivits
Postat av: Asmere

Tjaaaaa, kako , bi hemmaa, u hrvatskoj i u zenici??

dobio sam sms al marina pjesma...knas hehe al tek danas vidio kad sam stavio onu svedsku karticu. Har du haft en bra sommar-lov?

cujemo se i vidimo ...miss u ..Byeee monga pussar...///Asmer

2008-07-25 @ 15:48:03
URL: http://asmere.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0