Akta Godsakerna!

Shiet vilken jävla spark Zlaja fick!!! :-(
Ja men alltså, jag hatar inte snubben! Nu sådär efter första halvlek insåg jag att det är nog bäst att göra en egen kategori för dom här inläggen, det kommer nog säkerligen bli fler...!! Så!

Ehm, igår skrattade jag, för att jag visste att Netherlands skulle vinna... och ikväll skulle jag bara skratta! Jag hejar ju inte på något av lagen, men jag fann mig själv bli riktigt upprörd varje gång Svärje missade... Vilka chanser!
Pappa tror på 0-0 sen veckor tillbaka, fan om han har rätt... jag trodde starkt på målfest! Nu vill jag inte se nå fler missar, speciellt inte av Henke för det är obeskrivligt skönt att se han springa! Åååh!

Nä, 2;a snart!!! HEJA SVÄRJE?!
Efter matchen:
Oj vilken bra dag jag valde att hacka på Zlatan! Hahaha! Herre min Gud! Jag tror jag såg lite spiiiiriiit däär!! Lite imponerad är jag fakiskt! :D

Det som skrivits
Postat av: Aida

jaaa man kan inget anant än att älska gamlingar!=)



jag stack aldrig dit i söndags..men vet du vad jag gjorde idag?:P tog ledigt idag för en kompis skulle ta studenten, efter hennes utspark stack jag o några kompisar till stan för att shoppa, jag köpte jeans, tshirt och skitsnygg skjorta, sen stack jag hem,duschade,tog på mig de nya kläderna,stack till frisören,klippte mig skitsnyggt och frisörsalongen ligger precis mittemot klockaffären,så jag stack dit sen hahaha. du skulle se hennes min när jag kom in...vääärsta leendet på läpparna och vi hälsade på varandra,och hon hade kunder och jag låtsades titta på klockor:P

2008-06-10 @ 23:06:05
URL: http://dendaraida.blogg.se/
Postat av: Zlatan fan

Slusaj Edii bona, ovo cu ti rec samo jednom i nikad vise ;) il mozda jos koji put ;)

Zlatan je kralj!!!



Ti ne volis zlatana jer zlatan je zlatan. Nije dobar razlog. I Maradona sam je rekao veoma fine stvari o Zlatanu. Plus drogeras Maradona je tezak igrac bio, isto ko Zlatan. Samo je se brino o sebi i bolilo ga briga sta drugi misle o njemu, isto ko zlatan. Maradona je imao problema sa novinarima, isto ko zlatan. Zlatan i Maradona su veoma slicni i mogu se poredjivati. Maradona je bio jedan od najbolji igraca svijeta ako ne najbolji. Zlatan je sad trenutno jedan od najbolji. Jedina razlika je da je maradona bio ljevak i u visini manji od zlatana i iz zemlje Argentine. To je to...

forza juve ;)

2008-06-11 @ 19:37:02
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: Edita

Cudo da ne navijas za Inter :P HAHAHA Ett typiskt Zlatan-fan fenomen skulle det vara iallafall ;P



Pa halo! Ne dolazis sa nikakvim argumentima! Problemi sa novinama? Ima ih svak danas! pa Cak i Beckham :P HAHA! Salim se... Nego ovaj, Maradona jeste konzumirao drogu, nadam se da je prestao... Any how, nije to "jedina" razlika, RAZLIKA je OGROMNA! Maradona sjedi i navija za svoju drzavu, uvijek! I za svoje timove u kojima je igrao! Dobro, mozda ce i Zlaja kad "ostari" i ne bude vise igrao! Ali ne kontas ono najvaznije, kazes da je Maradona samo brinuo o sebi, koje nije istina, on je igrao ZA SVOJE! To meni fali kod Zlatana! THE SPIRIT! Imam PREDOBAR Razlog! Get it?

Nisam ja uopste rekla da je on los kao igrac, nije on ni malo los.. I znam ja da je Maradona pohvalio Zlatana i sve to... Ali BIG DIFFERENCE!!

2008-06-11 @ 20:02:53
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Zlatan fan jos veci nego ikad ;)

Pa maradona je Argentinac, rodjen i sve to. Zlatan je balkanac, bosanac, cigo. Htjeo je da igra za Bosnu, Hrvatska je htjela da igra za njih, On je rodjen u Svedskoj. I nije cudo da Maradona navija za svoju zemlju vise nego zlatan, jer zlatan ne pripada nikakvoj zemlji bas ono realno. Za Svede je sved, za nas je NAS. i bla bla.



I zbog tog razloga sto je Zlatan zlatan, ti ne volis zlatana. Nije dobar. Zbog tog sto je zlatan poseban i dosta drugaciji od svih. Zbog tog razloga bi ga trebala voljeti.

Al ne, ti hoces obrnuto. E Seher banja luko...tako ne ide, zao mi je ;)

hajdmo zapaliti :)

2008-06-11 @ 20:28:50
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: theproducer

Jag säger bara " SERI JE" klapp klapp klapp "SERI JE"klapp klapp klapp

2008-06-12 @ 04:22:36
URL: http://theproducer.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0