Bili Zadnji ili Prvi samo neka nas glas GRMI!

Italien är ute... ITALIEN ÄR UTE!!!!! Skadeglädje? HELL YES! Mitt vackra Spanien vann! Ja, jag har fortfarande favoriter som är still in the game! Casillas överraskade mig som faaaan! Nej, ni anar inte... hahaha!! Ohh!

Nu är det två vilodagar, som jag behöver mer än spelarna tror jag... sån jävla magvärk jag hade förrigår... nisam sebi mogla doci! Fy fan!

Att jag är glad för Italien är ute ur spelet, har jag nämnt tidigare tror jag, är för att jag inte gillar deras spel.. dom förtjänar inte att gå vidare och då ska dom inte göra det heller! Sedan VM har jag inte klarat av dom!
Gracias cariños! Jag behövde det här efter två förluster på två dagar!

Vad gäller Kroatien vet alla var jag står.
När det är fotboll så ska det fanimej vara fotboll också!!!

När det gäller händelserna kring matchen mot Turkiet och efter... så skäms jag något förfärligt för att säga var jag kommer ifrån! Ni som inte gör det... er har jag inga ord för!
Det som hänt i Mostar, Livno osv.. det är sådant som absolut INTE FÅR HÄNDA! Tänk om spanjorerna och italienarna i Sthlm skulle ödelägga Sthlm.. makes no sence, eller hur?! Vansinnigt!
Precis samma sak som dom ortodoxa i Banja Luka kaosar i MIN stad efter ryssarnas vinst.. deras "bröder"... nice! Kul att se att alla är så förenade genom religionerna helt plötsligt och att alla blivit så religiösa! Gud är säkert jättestolt över att man förstör för och nedvärderar andra!

Ni som på något sätt stödjer händelserna eller tycker att det från någon sida varit eller är rätt, så vill jag vänligt be er att sticka härifrån!
_____________________________
Bjelo crvena polja hrvatska, na dresu sjete me da ja VOLIM TE

Det som skrivits
Postat av: Lejla

Det som hände där nere, förväntades. ingen suprise direkt. inte rätt från nån sida.



Vad menaru med detta?

"När det gäller händelserna kring matchen mot Turkiet och efter... så skäms jag något förfärligt för att säga var jag kommer ifrån! Ni som inte gör det... er har jag inga ord för!"

2008-06-23 @ 21:36:12
URL: http://lekii.blogg.se/
Postat av: ACPA

Du verkar inte fördöma händelserna dina kära kroater gjorde gentemot bosnier i en 5års period i kriget där nere.

2008-06-24 @ 00:11:57
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: Asmere

Ma ljudi se mrze i sta ces tako ce uvjek biti, sve do sudnjeg dana..



al slazem se sa Lejlom, vad menar du ..."så skäms jag något förfärligt för att säga var jag kommer ifrån"

2008-06-24 @ 20:47:55
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: Edita

Lejla,

Bara för att det "förväntas" så gör det inte det till en självklarhet och rättfärdigar det inte heller.

Då du säger att det inte var rätt från någon sida så ser jag att du tycker precis som jag :)



Mirane,

Jag har inte direkt nämnt något folk i detta sammanhang. Vad som hände i kriget hör till ett annat ämne... Jag vägrar blanda ihop sport och politik eller krig. Som jag skrev "När det är fotboll så ska det fanimej vara fotboll också!" Så jag tänker inte kommentera vad "mina kära" kroater eller bosnier, eller serber för den delen gjort, inte i detta sammanhang.



Och vad jag menar med att jag skäms är att det är bosnier som gör så mot varandra, dom bråkar sinsemellan. Eftersom jag är Bosnier så skäms jag för det MITT folk gör...



2008-06-24 @ 22:24:25
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Lejla

Sto se tice rättfärdiga... det har jag aldrig sagt att det gör. Ali mislim hello, det är balkan vi snackar om. Därför menar jag att det inte är någon suprise.



Då kan väl jag säga att jag inte skäms ett piss. Ska jag skämmas för någon annans handlingar? Nej, för dem individerna får stå till svars för det själva. Jag drar inte HELA Bosnien i en skam pga några få idioter. A da bi bilo tvärt om i den matchen, ma znas kako bi ikoga bilo stid, inte ett dugg. Da izvinite, jebe se njima, sto bi ja trosila zivce na to onda. Jag njuter av vinsten, a dalje boli me dzon.

2008-06-25 @ 23:58:45
URL: http://lekii.blogg.se/
Postat av: Gabuska

Pjevate za njuu, nasu voljenu, nek jace kuca to SRCE VATRENO!!!!!! Mi hrvati!!

S ponosom na rodu svom ljubim grb na dresu mom!

Zivjela HRVATSKA!!!

2008-06-27 @ 15:55:49
Postat av: Gabuska

Pjevate za njuu, nasu voljenu, nek jace kuca to SRCE VATRENO!!!!!! Mi hrvati!!

S ponosom na rodu svom ljubim grb na dresu mom!

Zivjela HRVATSKA!!!

2008-06-27 @ 15:56:26
Postat av: Edita

S ponosom NARODU svom.. al hajd :)

2008-06-28 @ 20:40:35
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0