Domarjävel!

Okej, jag är inte sån som skyller matchresultatet på domaren men HELVETTE!! Vad fan var det med grekerna?? Där det skulle blåsas av, där hände ingenting och SJÄLVKLART tvärtom!
Uuuusch!! Tjeckien som var såååå braaa!!! SÅ BRA! Gryymt spel! My God! Alltså, jag sa om Portugal vinner, (då domaren jämt blåste när "stackars Ronaldo" hade ramlat omkull eller blivit puttad) då ska jag fan inte kolla på detta EM! Exakt samma jävla skit som VM sist, när Italien inte ens skulle gått vidare från gruppspelen om det inte varit för domare... Well well, vissa kör på sånt, andra spelar fotboll! As! Nej, Portugal var inte dåliga, men Tjeckien var BÄTTRE! Så typiskt!

Jag vet inte hur många gånger Ronaldo puttade och faktiskt också slog till Polák men INGEN visselpipa hördes, och jag vet inte hur många repriser jag såg då Polák inte ens hann röra vid honom och så PIIIIIIIIIP!!

Aaa och på tal om Polák så var snubben extremt het!!! Var har han varit hela mitt liv liksom?? Ja jag vet var han har varit... men Jesus att jag inte sett detta förrut... Woah! Riktig fröjd för ögat! Och neeej jag är inte sån som glor på fotboll på grund av grabbarna heller, utan pga grabbarnas vackra mål :D haha vad trodde ni jag skulle säga? Ben eller? Hihi!
Nej men riktigt fint spel faktiskt av den här snubben, därför var det så frustrerande att det blåstes av i onödan så jävla många gånger!

Bläää!! Orka med EM!!! Jag tänker inte se på den här matchen nu, ifall någon undrar, ingen av lagen intresserar mig det minsta... Jag ska lägga mig och se på film, slappna av och vila lite. Blev så stressig att jag blev illamående nu när jag kollade på den innan!

Äh fy fan vad mycket text! Kanske saknat skrivandet? Var ett tag sen! Haha!
God natt Sverige!!

Kärlek serveras på Fat! Välkomna!

Det som skrivits
Postat av: mirssa

UHHH jeste taj dobar! dobro je da si ga primjetila:P:D

håller med..han e HET!

2008-06-11 @ 20:38:09
Postat av: Aida

Pa moras ba gledati ovu utkamicu sada, moj favorit team..TURSKAAA:)))

2008-06-11 @ 21:01:21
URL: http://dendaraida.blogg.se/
Postat av: Nucho

Ne znam sta ti smeta Ronaldo. Lik je igracina i po, a ovaj Polak je bio ubjedljivo najslabi lik u prvoj utakmici protiv svicaraca....danasnju nisam gledao - ali 3-1 je rezultat za Portugal, i 9 od 10 puta ce ih Portugal pobjediti!



P O R T U G A L ce uzeti sve!

2008-06-11 @ 23:28:44
URL: http://nucho.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0