Fotboll, när det är som BÄST!

Oh vad jag bara älskar sådant här! Ni anar inte hur mycket!!!
Kommer Spanien kunna göra om målfesten mot Ryssland igen... nej men det kan dom inte? Å jo! Titta!!

Jag minns innan EM ens började.. min gamle vän Asmer frågade vem jag skulle heja på.. Spanien sa han, så klart och vem mer? Jag gav han en menande blick och han förstod genast det andra självklara....
Så är jag glad? Hiiiihiiii!! Enormt! Det här var det bäästa EM på länge alltså! Massa överraskningar, oväntade vinster, oväntade förluster också.. riktigt spännande! Så som fotboll ska vara! Wie! Blir fan nästan sugen på paella nu trots att jag och Lina avslutade med en riktiiiigt god middag på stan efter vår lilla upptäcksfärd! Asiatisk! Njamiii! Hur underbar kväll som helst! Åh!

Nää jag har inte mer att säga... än; VIVA ESPAÑA!!

Det som skrivits
Postat av: Asmere

hehe just nu hoppas jag Spanien vinner, a osjetim da svi drugi navijaju sa BMW i Mercedes i hitlerase ;) al nema to veze...navijam za spaniju zbog jednog razloga...zato sto su izbacili i Swe i ITA...PA kad su to uradili nek pobjede sve.



jednostavno ;)

sta imaa...jesi dobro....har du lust att chatta lite...sjecas li se...

2008-06-27 @ 12:03:39
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: Anonym

en motfråga bara till din otroligt dumma kommentar i hon den där lejlas blogg.... "man ska väl heja på det land man bor i?" hmm. då vill jag se dig gumman om sverige o bosnien skulle mötas nån dag, då vill jag se dig stå där vifta med svenska flaggan o heja!!

2008-06-27 @ 21:57:54
Postat av: Edita

För det första så skrev jag "varför inte heja?", inte att man ska :)



Du kallar mig för dum och du säger en sådan sak som att jag ska heja på Sverige om dom skulle spela mot BiH? Även en svensk skulle tycka man var dum i huvudet om man gjorde det... Men aa.. bra tänkt ;)

2008-06-28 @ 20:36:33
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0