NEK SE SLAVI CIJELI DAN I NOĆ!

OOOO VEM ÄR LYCKLIG?!? Wiieeeeeeeeee!!!! HRVATSKAAA!!!

Ooo Boze! Fy helvette vad skönt! UT MED TYSKARNA! Okej jääävligt dåligt med Schweinsteiger! Snubben är extreeeemt grym! Men domarna... alltså dom måste ha det riktigt svårt dom där jävlarna... faaaan asså!!
O vii vaaaann vi vaaann!! Inte för att jag tvivlade för en sekund! Men ååh det fanns dom som gjorde! HA!!! *lipar*

Bror min köpte skitsnygg tröja till mig (lägger upp bild sen) när vi var i stan innan matchen!!! Asskööön daaag! Thanks guys!!
Ses på Måndag! DÅ JÄÄÄVLAAAAR!!! :D :D

SAMO JE JEDNO
U MOM ŽIVOTU VRIJEDNO
DA PUSTIM SUZU S OKA
JER TEBE VOLIM JAAAA

Det som skrivits
Postat av: theproducer

Okej jääävligt dåligt med Schweinsteiger! Snubben är extreeeemt grym!

hahahha.. aldrig hört någon göra en sådan bedömning i fotboll.

Måste erkänna att jag är imponerad av Kroatien, trodde det skulle bli en tuff resa för dem sedan Eduardo skada sig. Nu sitter jag här med 2000 kr mindre i plånboken. Hoppas Tyskarna inte går vidare från gruppen.

2008-06-12 @ 21:31:20
URL: http://theproducer.blogg.se/
Postat av: Edita

Hahahahaah! Trebao si mene pitati da ti kazem ko ce pobjediti... :D



Jag menade självklart att det är dåligt att Schweinsteiger blev utvisad, då han är grym och det är kul att se på hans spel ;)

2008-06-12 @ 22:53:04
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0