Sväääärjeeee!

Åh! Spanien vinneeer! Kroatien tog 3 poäääng förrigår! Allting går beeraah! Visserligen skäms jag för Kroatien men äsch får trösta mig med att det var första matchen...! Trots att det var första EM-matchen jag orkade kolla på, så besviken var jag, det kan man lugnt säga!! Nu har jag laddat med Cola och Chips och ska sätta mig framför TV;n med far och få mig ett gott skratt!
Ah på tal om Svärje så hittade vi VÄRLDENS SÖTASTE Zlatan-fan!! Eller, världens enda söta! Ingen som diggar Zlatan är söt! HA!!!



Nä ärligt, jag ska berätta varför JAG inte tycker om "The Man"... Inte för han är en diva, inte bara därför... han har faktiskt bättrat sig på senaste! Grejen är att snubben saknar stolthet! Det finns ingen sorts patriotism i honom! Inget sådär "speciellt", ingen entusiasm, ingen anda! Vem är han liksom? Han är inte Jugge, och han är definitivt inte svensk! Vad är han? Zlatan! And that's it! Det är inte tillräckligt!! Jag blir så förbannad! Mamma berättade idag att någon (minns inte vem eller vad han gör) hade jämfört Zlatan med ingen mindre än Maradona!! MEN SKÄMTAR NI?!?! Make sure the guy got some balls innan ni jämför honom med en av tidernas största spelare!!! Alltså, Zlatan i all ära, snubben är grym med bollen! Men han har inte alltid varit en lagspelare och till skillnad från Maradona så spelar han för sig själv! Ursäkta mig! Maradona spelade för sitt land och sina lag och lagkamrater! Nå ja, Zlatan är varken det ena eller det andra, Zlatan bara ÄR! Och jag mina vänner, jag tycker inte om sådana som bara är!
Så tills Zlatan börjar ta för sig mer och ge mer!! För han kan ge sååå mycket mer! Tills dess att Zlatan bestämmer sig för vem han är så har jag bestämt mig NOT TO DIG!

Nuuuu ska jag inta plats i soffan och skratta lite åt "Experterna" som inte tycker nått annat än likadant som vi andra, att (i detta fall) "Spanien ska hålla i bollen och vakta målet för att ta hem det här..." NÄHE?!?! Hahahaha KOMEDI!!
God Afton kära Ni! Ha en underbar kväll!!


And not to forget Dule, who is having his Birthday today!! Whishing You all the best dear!!
Love!!


Det som skrivits
Postat av: theproducer

Håller med dig om att Zlatan är en överdriven mediaikon. Fortsätter det så här då kommer han bli som Beckham blev, ett varumärke.

2008-06-12 @ 04:25:13
URL: http://theproducer.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0