Luda lista

He ljudi kako mi se neda bloggati ovih dana!! Jeste li vidjeli vrijeme vani? Jeste sigurno :P Mislim nije bas najlakse promasiti! Haha!
Dani prolaze, juni je... And it's great! Ja i Linci smo napokon narucili karte! IDEMO!!! Wohooo!! Ovo zadnje vrijeme svasta se izdesavalo, najvise se uzivalo i smijalo! Kupala sam se.. hee u Swe.. ne mogu da shvatim, I am sooo cool!
Ja ono uvijek kazem da treba uzivati u trenutku... i znate sta sada radim? Sada nosim moju ludu kameru gdje god krenem, uvijek sam rekla da to moram poceti i sad sam usla u fazon.. nema nista ljepse nego imati sliku od nekog dana ili nekog trenutka kad si bio toliko sretan! Hihihi sve dokumentujemo!
Da he, danas 3 godine kako sam zavrsila gimnaziju, DAMN kako vrijeme leti! Al neka leti.. letit' cemo i mi!!! Wiieee! Sad mi se neda vise.. ev par slika i luda lista kad nemam sta drugo... da budem malo djetinjasta! ;)

 


Bojim se:
Smrti, I guess... niceg i nikog drugog!


Tri stvari sto hocu svaki dan:
Chili, sunce iiii limunadu.. hajd da bude tri :P


Ovo volim raditi:
Biti sa mojim najdrazima! Slusati muziku i chiill


Ovo bih sada radila:

Sjela na onaj avion i pravac sa aerodroma na cevape!!!


Najbolji osjecaj:

A warm hug? Ili onaj trenutak prije dugo cekanog poljupca, hihi!


Najgori osjecaj:

Kad te neko razocara.. oohh!

Ovo hocu da uradim prije smrti:

Bungyjump... Da vidim Juznu Ameriku i da odem na onaj 7 dana cruise wieee, a naravno i da rodim ono troje malih hihi!


Moja najomiljenija stvar:
My W810i <3


Nesto sto hocu na poklon:

Onaj externi harddrive... hihihi!

Omiljena zivotinja:

Zmijaaaa :) il ono, majmun hahaha


Knjigu koju volim:
The Alchemist - Paulo Coelho


Film koji volim:

Gone in 60 Seconds!!!


Omiljeni miris:

Lacoste... Red... oh my..

Gdje bi na odmor:
Eh gdje bih.. Argentinu kao "najdalje", inace BCN =)


Ja vjerujem da:

Nije dovoljno voljeti, treba i postovati...

 

Osoba kojoj se divim:
Amra Turcinhodzic actually, a i mojoj teta Doule ako cemo biti iskreni :)


Najbolji poklon sto sam dobila:

Moram reci ove dvije knjige sto sam dobila od Kice za X-Mas, a inace sva placena putovanja :D haha!


Kad udjes na msn, gledas prvo jeli online:
Premier.. hihi :P


Da sam zivotinja bila bih:

Pingvin! Hahaha nee.. Orao :)


Sta sada slusas?

Zabranjeno Pusenje - Ljubav udara tamo gdje ne treba

Gdje su ti roditelji rodjeni?
BL, Republika BiH, Jugoslavija


Koliko djece zelis imati?
Trojee aBd


Omiljeni crtani?
Ah sjetih se Nadrealista i ono "Gospodo jeste li citali Vuk i Tri Prasica?" HAHAHA!

Inace Ninja Kornjace!!


Sta radis prije nego sto legnes?

Zazmirim pa se igram corabake sama sa sobom.. eehm.. slusam muziku valjda, i obucem pidzamu :D

Sta ces sada raditi?

Eh sada cu da pritisnem ovo "Publicera" i odo se spremati za grada, za joos jedan WONDERFUL day sa mamii i Nanii hihi!

Buh Byeee *mashee*
VOLIM VAS!

Det som skrivits
Postat av: Dee

hehe uppdatirat cu te kako je proslo ako budem otisla tamo ope u nedelju hehe.



ima jos cheesecake,samo bujrum!=)

2008-06-04 @ 19:53:59
Postat av: Aida

pogresno ime napisala u ovom proslom komentaru,nije "Dee" vec "Aida" hehe

2008-06-04 @ 19:54:48
URL: http://dendaraida.blogg.se/
Postat av: Aida

hahaha koliko sam ja puta zapalila cigaru naopacke:P ali kazu da kad to uradis da ce ti ispuniti jedna zelja tu noc:P



ma paolo je legenda!



odakle si ti inace i gdje sad zivis?

2008-06-05 @ 05:29:50
URL: http://dendaraida.blogg.se/
Postat av: Aida

ustajem ti ja u pet svako jutro:P



Inace sam iz Sanskog Mosta, a sad sam u Växjö. A rodena sam u BL:)

2008-06-05 @ 20:00:51
URL: http://dendaraida.blogg.se/
Postat av: Asmere

Joj liste boze...al nisam mogo prestati citati, pa zato sam sve procito...sta ovo aida prica sama sa sobobom ;)

2008-06-05 @ 20:11:13
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: Edita

Ne prica Aida sama sa sobom! Ja pisem na njenom, ona na mom! Duuuuhh!



Lista ubiiija.. sad sam jos dobila externti hihihihi moram typ promjeniti tamo sta hocu na poklon :D

2008-06-06 @ 08:07:03
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Melina

Hihiiii, jesmu lijepe slike=) cak ni ona u haustoru nije losa:P

(K)

2008-06-07 @ 20:46:04

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0