Bye Tjeckien...

Man får väl ta och gratulera Turkiet och turkarna och självfallet alla som håller på dom! Och åter igen får man undra vad i helvette dom där domarna håller på med?! Jag ger upp med det här EM snart, liika som jag gjorde med VM, när domarna börjar leka och avgöra matcherna så är det inte fotboll längre!

Nu är en av favoriterna borta... fan... men imorgon blir det iaf feeest!!! Sen blir det minst sagt intressant!


EJ...
'KO KAŽE DA SMO PALI
TAJ, MORA DA SE ŠALI
I NAJVEĆI SU MALI
KAD VIJORI CRVEN, BIJELI, PLAVI

Det som skrivits
Postat av: ACPA

Då ses vi i kvartsfinal.

Turkiet mot Kroatien.

Våra räddare mot vår aggresor.

Dom som skickade bröd mot dom som skickade bomber.



BIT CE ZAGREB TURSKA MAHALA !!



FORZA TURKYE !!

2008-06-15 @ 23:18:48
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: Aida

jag tappade hoppet n'r tjeckien ledde med två mål, men fan vad överlycklig jag blev när turkiet gjorde det tredje målet..jag skrek och hoppade av glädje så jag slog huvudet i taklampan haha.detta var lugnt den bästa och mest spännande matchen hitills!



haha ja alla förutom svenskar:P nej men, klart svenskar går bra, men om jag fick välja ska hon vara brunett och helst komma från bosnien :P



2008-06-16 @ 22:45:40
URL: http://dendaraida.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0