A purple world!

Jag tror jag drömde något helt underbart, för jag vaknade så, med en så skön känsla i kroppen! Hihi aja it feels gooood!
Idag är det 8:e mars som många säkert vet, säkert alla också! Men många vet inte hur allting började och varför denna dag idag firas internationellt! Jag tänker inte dra en lektion idag, jag har bättre saker för mig. Fastän jag tycker folk borde veta vissa saker...
Idag ska jag bara njuta (egentligen som vilken annan dag som helst) av att vara jag!
Det hoppas jag Ni också gör!
Önskar alla kvinnor i mitt liv en helt underbar dag, fylld av skratt och annat smått och gott! Jag skippar sms;en idag för dom flesta läser ju ändå bloggen, dom som inte gör det kommer få ett litet meddelande!
Och idag får man faktiskt vara lite extra feministisk, men också lite extra snygg mitt på dagen på en lördag! Woho!

Dagen i ära ska jag klä mig i lila, gå och hylla min mor och tacka henne för att hon födde mig av detta kön!

A humankind Wisdom says:
Be careful,
don't make a woman cry because God is counting her tears...
image281

Det som skrivits
Postat av: M-Lina

Jag läser ju självklart bloggen, ali danke för ditt gulliga sms=) sretan 8:i mart sötisu! Melina

2008-03-09 @ 01:00:06
Postat av: Edita

Ah ne bojim se ja za to :)
Det var bara sen på kvällen, en sak jag kände för o skicka till ett par tjejer som jag inte hörts med under dagen :D hihi!

2008-03-09 @ 11:57:17
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0