Eni e rolig

Haft flera galet roliga samtal med Eni senaste tiden!
Orkar inte ta upp allting men daaamn vad vi skrattat! Och vad hon gjort mig lycklig! Tjejen älskar Sude mi och Reci brate moj precis lika mycket som jag! Fy fan vad bra du är sötnos!! Och Markos röst också... wooaahh! Dölycklig blir jag när jag hör sånt... hihi!
Någon kväll var rolig också, hon ringer för att fråga va jag ska göra i helgen (det var måndag) inte fan visste jag det då liksom, men hon menade om jag var i Sthlm för jag härjar här och var med jämna mellan rum, aaa då det trodde jag, underbart! Halva tiden av samtalet sjöng vi, hon höll mig sällskap hem eftersom hon tror någon ska komma och råna mig, jag bor ju ändå i Rinkeby... hahaha! Dessa spekulationer... så roligt!
Väl hemma vill hon att jag ska skicka låtarna vi sjungit eftersom hon tydligen lyssnade på Youtube... aja okej.. sedan tjatade hon om att jag skulle skicka bilder, jag skickar, oväntad reaktion... Han är ju fiiin.
Helvette tänkte jag, han ÄR JU fin! Hahaha Eni Eni... kolla vad du fått mig att tänka på, det var inte så det skulle gå till... :P

Så jävla kul Du är! Kolla, dockteater bara för mig! Modern dockteater!
image298

Ett annat roligt samtal var om Vehabovici...
Eni: Vi är fan fett många, men vi är ju inte släkt med alla?
Me: Jo men alla vi är ju Vehabovici från början (uttrycker mig lite fel)
Eni: Vadå? Från FÖRSTA början?
Me: aa joo Adam & Eva var också Vehabovic...
Hahahhaha! Ajoooj vad vi skrattade!!!

Moje malo cakano...
get your ass over here! Du får mig att känna mig som ung igen :D
Hahaha!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0