Freaky Friday?

Okej!
Fredag, igen, än en gång! Anything special? Mjoo... imorse var det det. Jag vet att du läser det här och du kommer undra om det stååår någooot.. oooh! Nej, för jag låter inte första gången göra intryck på mig, just in case ;)

Så, kära ni jag har hittat biljeeett!! Allt går enligt planerna och jag rör mig neråt mot Skåne på torsdag och helgen tillbringas i Köpenhamn! Wiiee! Jag är glad, för när jag vill någoot så blir det sååå! Okej inte bara därför, själva faktum att jag åker är faktiskt kul också!! Haha!
Ikväll ska bli jävligt spännande, jag är faktiskt lite smånervös redan nu! Gosh!
Men min gamla kära vän Maja underlättade det med att dela med sig av en "tråkig torsdagkväll" och få mig att skratta som fan!!



Hahahaha! Hvala Majooo!! Keep up the good work :D

Det som skrivits
Postat av: Lejla

Hot chicks :D haha

2008-03-14 @ 23:54:23
URL: http://lekii.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0