Helt ocoolt att inte vara sjuk

Alltså, jag menar, man måste ju vara heelt ocool om man inte varit sjuk i dagarna!!
Alla coola är sjuka!
Så ni vet!
Ni som inte kunnat njuta, jag hoppas ni blir bättre snart! Och ni som gillar känslan, enjoy you crazy bastards!

Kärlek till alla sjuklingar!!

image278
Lite tystnad nu, nu ska vi sova, puss på nosen!

Det som skrivits
Postat av: Lejla

Yepp, jag är en av dem coolingarna (H)
Btw, Juno va faktiskt ncie film.. har du sett den? jag gillar tjejens attityd :)

2008-03-05 @ 01:18:48
URL: http://lekii.blogg.se
Postat av: Hely

Heelluu! Tack för kommentaren på bloggen, me like! Jag är sjuk och jag ska jobba kl 15-21.00 :( Damn it! Apropå ngns kommentar om Juno, SE FILMEN! Jag är inte direkt ngn fan av Jennifer Garner men som tur är så har hon bara en bi roll, men filmen är sjukt bra! :)

2008-03-05 @ 12:56:40
URL: http://helymilanista.blogg.se
Postat av: Elvan

På tal om Juno så va den inge vidare.. tjejen är aldeles för överdriven..

2008-03-05 @ 23:02:26
Postat av: Edita

Kommer du där helt frisk liksom :P
Hahahaa salim se, men neeej hon är ball! :#

2008-03-06 @ 15:24:12
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Melina

Juno är ju en grym film!

2008-03-06 @ 21:10:18
Postat av: Elvan

Hahaha säg 1 kille förutom mig som skrivit i denna tråd och sagt ngt emot 1 tjej ;D "theres a diffrence between a woman and a man, The man is simple but the woman always remains a mistery.."

2008-03-07 @ 23:37:03

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0