Home Sweet Home

Ja sam sebi tändala ljus, boli mene briga... hahaha!
Ohh nej men fan, jag hade ju massa att göra innan jag åkte, orkade inte ens lägga lakan på sängen, så jag gjorde det nu.. kl ett på natten, jag valde att göra det för jag saknar min sängis.. annars kunde jag sovit i farmors gigantiska.. . men nah!
I'm home!
Helgen var fullspäckad, vi tog ett par hundra viktiga och oviktiga bilder och jag orkar inte ens kolla igenom alla nu.
Ska ta det kort och fint som vanligt :) Alla måste inte veta allt, dom som måste, dom får också reda på det :P
Så;
Torsdag: Åker ner till Malmö, myser lite hos Storis, sen tvingas jag snabbt (storm på väg) ta mig till Köpenhamn oplanerat, så det blir trots allt en överraskning för Amra! Visserligen skrämde jag henne, vilket inte var min mening men det var kul! Haha
Fredag: Öhm, jag minns inte förrutom att vi åt fisk till lunch och sen var på konsert som var hur jävla roligt som helst!
Lördag: Jag fick min MILKSHAKE!
Söndag: Seka laga god pasta sen gav vi oss av till stan på dubbeldate... hahaha! Ja det var roligt :)
Måndag: Mys hemma, blandat med plugg och Dansk TV! Haha!
Tisdag: Ja vägen hit till min utsikt; skogen som skiljer min by åt med Bromsten och mina tända ljus och den här uppslukande känslan i magen var inte så värst jättespännande :P

image297
Fler bilder finns på Facebook

Som sagt, jag orkaaar inte!
Just ja, någon undrade om något speciellt hände, om jag "blev kär"? Glömde totalt bort snubben i fredags, helvette vad fin han var! Nä jag blev inte käär, ofta jag går ut med den planen... Men dammit, han slapp undan...

Det som skrivits
Postat av: Rebecca

Godnatt! :) ♥

2008-03-26 @ 01:59:18
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0