I love Men!

Så ska vi gratulera alla männen idag då, för idag är det inofficiellt männens dag! Hahaha! Ja, jag tycker faktiskt dom får han en dag dom också! Jag älskar ju Er, det vet ni!! Man kan vara feminisit och älska män! Så idag ska jag bara tänka på män... hahaha! Det låter väl bra? ;)

En sak jag undrat över är varför jag vaknar lättare efter en sån här kväll än efter en, ja "vanlig" kväll! Haha jag har inte ens sovit alla mina timmar jag behöver... Så skumt! Men roligt!
Det börjar bli lite skrattretande nu, jag hade askul igen igår... Orkar verkligen inte skriva något, inläggen blir kortare och kortare! Haha!


Sedan hade jag förrut tänkt skriva om min vän Asmer som jag var lite ledsen på för han glömt saker som man berättat, men efter att ha sett han igår är jag bara ledsen, inte på han, utan för han!
Shit, hoppas du blir bra snart vännen min!!


A Woman without a Man is like a Fish without a Bicycle!

Det som skrivits
Postat av: aldina

jaag saknar er kusiner :/

2008-03-12 @ 17:04:39
URL: http://nasihaaldina.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0