Idag är ingen vanlig dag...

image300... Idag är Lejlas födelsedag!!!
Welcome to my box (20-25) som Samantha skulle säga! hahaha! Min Lejla, som spillde Amras Fanta på mig i #1 i BL för ett par år sedan, året efter sågs vi igen och skrattade åt det. Så börjar vår historia. Inte en dag utan varandra och kärleken växte! Telefon med kärleks förklaringar varje dag hemma i Sverige! Underbart! Min Lejla som älskar skor, älskar att sminka sig och som smittat av det på mig! Min Lejla som får mig att le som en åsna av ett fånigt SMS! Min Lejla som är 557 km ifrån mig men som jag ständigt bär med mig i tankarna!
Den
Lejla, min Lejla, idag blir hon stor! Hela 20 år!

Grattis älskade vännen min! Må du alltid vara lycklig, pigg, frisk och galen som idag! Volim te najvise!

Det som skrivits
Postat av: Lejla

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack gumman. älskam i ja teebe mestast (L) MUAAAAAAAAH!

2008-03-27 @ 00:20:21
URL: http://lekii.blogg.se
Postat av: MeH

Hihihi Lekii.. dobroodoosllaaa u nas box ko sto Dittic kaze, nije toliko lose u ovom boxu:P

Sretan rodjendan i sve najboolje:D

2008-03-27 @ 17:43:30

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0