jeste jeste

jeste li spremni? :P

Jävla sjuk dag! Askuuuul! Men sjukt, var med Enisa och hennes dudes på stan under dagen, i regnet, skiitansmysigt!
Drog mig hem för att käka och sedan dra iväg med Asmer... Kul kul! Ja faktiskt, oväntat kul... Då vi och ett par till var samlade så skulle man mot konserten, ingen ville dit, men alla vi var där!
Så jävla komiskt, men så lyckat! Jag tror verkligen starkt på att jag hade roligast!
Träffade Nikola, lika underbar som alltid! Träffade några grabbar till och så träffade jag Sanela som jag inte sett på huuur länge sen som helst!

Mitt i allt det roliga så blir jag utan jacka, vi får vänta tills alla har gått... Jag beklagar kära mina att jag inte var mer ledsen över det, jag kunde inte hjälpa att se det komiska i det hela!

Tack återigen för en sickass rolig kväll!!
Efter ett fantastiskt vecko slut så är faktiskt jag också slut.

Inga bilder från detta event eftersom jag vill ha dom för mig själv!
Tjoho!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0