Nu är jag förbannad

image291Jag tänkte faktiskt skriva något bra idag, eller aa ikväll!
Men jag är så jävla förbannad!
På mig... Bajs!
Ett litet pucko påstod idag att jag inte tycker om att sova, eller alltså att det inte verkar så eftersom jag sover så lite. Men det finns en enkel förklaring till det, jag älskar att leva i det vakna tillståndet mer!
Jag ska jobba om, hmm.. 7½ timme.. asbra.. alltså ska jag upp om fem. Jag är då alltså förbannad för att jag inte sover, för att jag borde vara trött med tanke på mina 6 timmars sömn inatt, nej, idag, la mig på morgonen så klart..
Men sen tänker jag på det där att man kan vänja kroppen vid lite sömn, det måste fan vara sant. Här är jag, ett levande bevis på det.
Men vad i helvette ska jag göra med alla denna tiiiid?!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0