Nu..

Nu tänder jag en cigg fastän jag inte är sugen... Nu önskar jag du vore här, fastän jag egentligen inte alls vill ha dig här... Nu är en sån stund jag önskar jag kunde slippa.
Eller? Är det bara så för att det borde vara så...?
Jag borde vara förbjuden att tänka vid den här tiden, någon borde kunna stänga av min hjärna, precis som den här bloggen om ett par minuter... aja!

You have a good night!
I know I will :)
Edit 13.44
Nu har jag gjort bloggen till sån tråkig full med massa "onödiga" inlägg med mina tankar, så som jag inte skulle... men det är också nu som jag struntar i det :) Vilket i sig är skönt och så är det nog bara en period.
Jag åker snart, jag har bokat biljetten hem, men inte biljetten ner.. ganska puckat! Haha men jag fixar det hur som helst!
Snart ska jag få min Ben n Jerrys Milkshake och min lilla syster är lyckligt ovetandes om hur snart hon ska få bjuda mig på det! Hihi!

I love me! And You...

Det som skrivits
Postat av: Anonym

Znam ja da ti mene volis! al nemoras bas ovako javno to pokazivat...

2008-03-12 @ 14:13:11
Postat av: Edita

Men ååh Meliha sluta avslöja mig då... o ja, jag vet att det är du :P

2008-03-12 @ 15:17:17
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: MeH

Men, va fan Edita :P.. ko sto vec znas, ja se uvijek potpisem na komentare koje ostavlja =)..


predpostavljam da si kollala odakle je napisan komentar i da je sa istog IP sto i ja inace pisem sa :P Al, draga moja Edita imam malo novosti za tebe :P... ja nisam jedina koja je koristi:P det finns 3 pers till som använder den lika mycket som jag, om inte mer. det kan vara han som du tydligen träffar mer än vad jag vet :P :P eller mammi :L ..

(hmmm???)

2008-03-13 @ 12:04:00
Postat av: Edita

Hahaha I am so sorry bejbi!

Ma ja, mora biti da je on... hahah a ja mozda je i mama jer ona zna da ja nju volim i ona cita moj bloggic... hahaha!! säkert!!

Förlåt, ska aldrig mer anklaga dig, men ska ta ett snack med honom däremot kad dodje na caj nästa gång :L :D

2008-03-13 @ 16:31:24
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: MeH

Drago mi je da smo to razjasnili (H)

2008-03-15 @ 13:51:18

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0