Rock my world!

Gud vad härligt! Låg och kollade på film och i reklampauserna ska jag så klart lyssna på musik... Och dom äger ju bara, CMC rockar min värld, tillsammans med Gibo! Vecer s... GIBONNI var det ikväll!
Obeskrivligt skönt! Ni som vet vad Gibo kan göra, ni förstår säkert!
Ni som inte vet, ni borde lyssna och ta reda på det! Woah !



Lärt mig i veckan:
I Horoskop så ska tydligen Fiskarna alltid stå sist, annars är det inte rätt... Har inte kollat upp det än, men intressant är det!

Det som skrivits
Postat av: Melina

Prelijepa pjesma! I ja obozavam CMC, stvarno super muziku pustaju. Hm, to za horoskop... kakve veze moze imati i vilken ordning det står? Innehållet e väl ändå likadant? =/

2008-03-09 @ 23:37:13
Postat av: Edita

Men ååh du är ju så söööt! Ja det är shitansbro :D :D hihi!
Ajoj jag vet inte, alltså det lät ono bra när jag hörde det först men sen ju mer jag tänkte på det så var det skumt, fast sta ja znam, kanske däromkring då något tar slut? Haha! Men aa innehållet är ju det :P

2008-03-10 @ 13:57:43
URL: http://diitah.blogg.se
Postat av: Lina

Nisam söt:$ hihiiii....

2008-03-10 @ 21:33:35

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0