så snakker jeg dansk...

med jer... hahaha! nej det gør jeg ik... Okej jag ska sluta :)
Ville vinka lite från København... To wish you all a Happy Eastern!

Hope you're havin a great time this weekend...

Lots of Love

image296

Det som skrivits
Postat av: Lina

*vinkar tillbaka från Stockholm* pussa!!!

2008-03-23 @ 21:52:21
Postat av: MeH

Kaaad cesss kuuciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(gråtam) ????????? nema te sto godinaa ;(
:P:P:P

heheh hoppas du har det jätte bra där=)... ses snartyyy

2008-03-24 @ 12:01:44
Postat av: Edita

omB!! Meliha pa jesi li ti sva svoja? Poludjela poslije sinoc ili? To bilo ludo festanje? Hahaha!
Nema sanse da me neko toooliiikoo sakna.. :P hihi! Sajjim se!
Eto me sutra doma!

Vinkat cu vam iz Aviona hahahaha! KÆRLIGHED!! (Kærlek)

2008-03-24 @ 17:49:19
Postat av: Melina

Hihi, kom på den underbara idèn att jag kan läsa din blogg fr mobilen juh på väg hem:-D this is me commenting from mah phone... Vidjamo se uskoro! Pusa

2008-03-24 @ 19:16:33
Postat av: Melina

Kom på den underbara idèn att jag kan actually läsa din blogg från mobilen vako u putu:-D this is me commenting from mah phone! Vidjamo se uskoro! Pusa!

2008-03-24 @ 19:21:13
Postat av: Edita

Kako si ti najs hee!!
Samo ovaj, jeftinije ti je od kuce!! Hahahaha :P
Can't waiiit! Puuss

2008-03-25 @ 23:52:32
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0