SE HIT! Rea på märkesvaror!

Måste rubriken ha något att göra med innehållet? :)

Nu är det så här att dom som tror att dom utav någon anledning kommer sakna mig under min fem dagars frånvaro eller utav någon annan konstig anledning vill träffas ikväll eller imorgon, ni kan höra av er på 073 73.... Haha! Ah jag ska lägga ut mitt nummer här.
Nä men skämt åsido! Jag är stressad som fan, men vi hörs senare, nu ska iväg och fixa grejer!


Nu börjar det närma sig! Wiiieeee!
Planen för närvarande är att på torsdagen vara i Malmö till lunch... eftermiddagen blir det fika och ta det lugnt eftersom fredagen bär det av ännu längre söderut till en av mina favorit städer - København! Egentligen skulle man röja i Malmö på fredagskvällen men jag vill ta ut min lilla syster, hon förtjänar en utekväll med mig och vi två behöver det! Dessutom var det typ två år sen jag festade i Dk!
Sen är det påsk! Då blir det mat, godis och mys! Vad annars skulle jag vilja ha? Hihihi! Träffa lite folkens som man inte sett på 300 år och take a chill! Me need!

Så nu ska jag låta bloggen vila i en vecka typ!
Ni kommer få en update i form av bilder som alltid, för ja, bilder säger mer än flera tusen ord, inte bara tusen!
Så länge bjuder jag på den klockrenaste låten för tillfället och önskar er en trevliiig & jätteglaaad påsk fylld med mys!

Kramar och pussar!



Det som skrivits
Postat av: Jardinero

Helt grundlurad är jag av "kvällstidnings-löpsedeln",...;)

Det bär av mot Danmark alltså, nicee....

2008-03-18 @ 15:57:01
URL: http://nucho.blogg.se
Postat av: theproducer

Aldrig fel att festa på annan ort:D nice nice

2008-03-19 @ 01:45:10
URL: http://theproducer.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0