Små spår av salt.

Vilken jäkla måltid det blev!! Guuuud vad jag ääälskar mat!! Ohh!
Vet ni? Jag släppte två tårar idag, jag lovar två stycken bara... glädjetårar. Jag minns inte när jag var riktigt ledsen sist och det gör mig så ofattbart happy!
Jag släppte två tårar och lät solen torka bort dom, det som fanns kvar var små spår av salt och leendet på mina läppar. Leendet och glädjen i mitt hjärta, för jag vet att jag äntligen hittat rätt väg att gå. Hela universum är på min sida och allting går vägen! Allting.
Varför jag var lite extra lycklig så ögonen blev blöta håller jag gärna för mig själv, för att jag innerst inne vet att det är så jag borde göra. Så det är så jag gör.

Och vad jag har skrattat idag, har en riktig sötnos att tacka för det!
En person jag inte trodde jag skulle få träffa men hon finns och hon berättade massa saker som fick min mage att göra ont av all skratt!
Underbart, det är vad det är!

Ta inte detta för givet nu, jag älskar och jag är lycklig som tusan! Men jag kan ändå vara besviken och arg!

En annan sak som alltid får mig att skratta är rykten!
Jag menar, det finns inte ett enda rykte jag hört om mig som varit sant (därav namnet rykte), vilket är riktigt roande! Jag tycker att det är helt fantastiskt hur lite folk har att göra när dom har tid att sitta och spekulera och analysera andras beteende och liv. Men som alltid är jag hedrad att jag har huvudrollen, för jag vet, jag vet att många av dom önskar dom kunde vara som jag, gå som jag, skratta som jag, leva som jag. Men dom har inte modet! Som vanligt menar jag inte att skryta men hey ja, jag har luft, fast bara för att jag vet att jag är så jävla bra, precis som jag framstår. Jag vill och jag kan. Dom, dom bara önskar dom kunde.
Nu verkar det här som om det här ryktet var värsta grejen, det är det inte, heller inte om det hade varit sant. Inget farligt alls. Men sådana här saker får alltid igång mig! Haha!
Liksom, folk lever som om dom hade flera liv, flera hundra alternativ. Jag vet att jag bara har ett, ett liv och två alternativ, att leva det fullt ut eller inte. Jag väljer att leva!

Det som skrivits
Postat av: Elvan

Ooh foodie :D gött!! men jag får inte äta sånt nue :/ måste bli thin till sommarn :L hahah roflmao men de fan sant jag väger fan 95 kg nu asså shit! men men som man brukar säga "En riktig man väger över 100Kg" aja nice inlägg me like :D (KL) you sis

2008-03-07 @ 23:34:12
Postat av: Emina

Härligt att läsa ett positivt inlägg. Fortsätt att stå på dig, för skit människor finns överallt!! MASSA KRAMAR

2008-03-07 @ 23:40:05
Postat av: Edita

Thaaanks sötnosar!!
Jag lovar, jag ska fortsätta med det!!
Kärlek!

Och du Kico det där med att en man väger över 100... I don't like it :P

2008-03-08 @ 15:08:12
URL: http://diitah.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0