This is me leaving...

image295...my pretty town!
Mig pigg som en lärka, vem fan använde det uttrycket? Kico? Hahaha, åh jag skulle inte skriva jag vet, men nu så här strax intill fem så har jag liksom inte så mycket annat för mig. Tänkte tacka min duo som höll mig sällskap under nattens väntan, så som dom sa att dom inte skulle göra! Jag tänkte dricka kaffe men sen tänkte jag att jag vill köpa kaffe på stan innan jag sätter mig på det jättesnabba tåget ner till Skåne! Och jag längtar! Inte till, tåget, till att åka booort :) Hihi!
En hemlis;
det är bara för att jag älskar känslan av att komma tillbaks till min stora kärlek - Stockholm!!
Nå ja, nu vinkar jag farväl!
Puss

Jag drar, för jag har inget kvar så jag drar, kan inte stanna kvar... Timbuktu, passande när man ska till Malmö!

Det som skrivits
Postat av: Emina

hajjdeee ha det så kuuul :D festa loss dear. Kramar

2008-03-20 @ 15:23:08
URL: http://eminasamra.blogg.se

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0