Dabogda

Dino Merlin i Hari Varesanovic... Trebam li jos sta pricati?

Sad gledam spot na BH1 i kontam se sta je ovo... Reko hajd da vidim vamo jel ima sta.. Koliko sam ja skontala spot je se tek pojavio. Nisam jos odlucila sta mislim.. sad cu opet da pogledam... dva-tri puta haha! Htijela sam napisati da nema spota na netu ali evo nadjoh, nesto losiji kvalitet, al' more se...

Ev, pogledajte OVDJE i vi sto niste.. il' cujte cak, vi sto niste culi... Pa mi kazite sta mislite? :)

Ne daju video da se stavi.. hahaha! Joj.. hajd.. vozdra narode! Uzivatje u ovom vremenu! :D

Det som skrivits
Postat av: Asmere

hhe zanimljiva pjesma...latino i sevdah , ko bi to reko!



ubicee nas Sarajevoooo

2008-06-01 @ 11:44:55
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Me like the song :D

2008-06-01 @ 14:24:53
Postat av: theproducer

Pjesma sve kaze, ovdje se moze poredit glas Dina i Harija.Po mom misljenu Hari ima bolji glas nego Dino.

Kad je prosao nakav Burek proce valjda i ova, samo se covjek treba naslusat;)

2008-06-01 @ 23:22:51
URL: http://theproducer.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0