Dan Mladosti



Dagen i ära, självklart! Sorligt nog var det sista firandet med Tito i livet... men helt fantastiskt!
Så ja, jag ska inte göra det långt.. Bara för att markera datumet.. hihi!

Det som skrivits
Postat av: Me-Lina

Blago onom koje zivijo u Titovo doba! Dagen i ära!

2008-05-25 @ 22:57:43
Postat av: theproducer

druze tito mi ti se kunemo;)hahah

2008-05-27 @ 00:12:22
URL: http://theproducer.blogg.se/
Postat av: E

Hahaha toooo ;D

2008-05-27 @ 13:07:22
Postat av: Asmere

dobar je tito?..al sto je Aliju Izetbegovica (rahmetli) u zatvoru 8 godina drzao??

2008-05-27 @ 20:52:47
Postat av: Edita

@ Asmere

Du kan du då inte komma med en "normal" kommentar?

Jag (som dom flesta jag vet) struntar i hur han gick tillväga, det viktigaste är vad han åstadkom.



Btw, i Tito se pise sa velikim slovom ;)

2008-05-27 @ 22:45:29
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Nucho

Malte ne svi politicari su obicni govnari....

2008-05-28 @ 19:07:01
URL: http://nucho.blogg.se/
Postat av: Asmere

znaci Edi.., mozes ubijati ljude...samo da si postigao dobro stim,?? hm, aha tito je sada u raju? ma jeste malo sutra!!!



Edita ti volis titu, samo sto je hrvat :)

2008-05-28 @ 21:19:54
Postat av: Melina

1. Cisto sumljam Asmere da Dita Tita (pokojnog) postuje zato sto je rodjen u Hrvatskoj. Sto se tice njegovog nacionalnosti bio je "jugosloven" :)



2. Borio se je protiv okupacije Jugoslavije od njemaca i borio se je protiv Cetnika i Ustasa i to nekome lose? Proglasen je nacionalnim herojom kad nas je oslobodio od te okupacije!



3. Ja koliko znam Alija (rahmet mu dusi) je bio u zatvoru 1983-1988, tj poslje Titove smrti da je zarobljen. Jest da je komunisticki rezim ga osudio na to jer su smatrali da je vrsio opasnost protiv komunizma, ali ga nije Tito DRZAO! Negovorim ni posto da je pravedan taj sud! Ali ni jedna partija u svijetu, nemozes reci da je savrsena ni ti i jedan rezim, treba se sabrati i pomnoziti i onda fino skontati sta je upravo najbolje za mene i moj narod.



Nisam toliko upucena u Alijinu politiku i nemam nista lose o njemu reci, radio je sta je mozda za ono doba bilo najbolje.

Ali sam ubjedjena da nikad nebi bilo rata da je Tito ziv ili da se je bar moglo zadrzati ono sto se je imalo i za sta se je on borio; BRATSTVO I JEDINSTVO!!!

Jest da se nije smjelo reci da je neko musliman, katolik itd itd. Ali ocigledno da to na nasim podrucjima dole i nefunkcionise! Dozivilo smo i svjedoci smo toga! Nazalost! Ja jos nisam nikoga cula da kaze da je lose zivio u Titovo doba, cak obrnuto! Da im je to najbolji period u zivotu. Skolstvo bilo na prvom mjestu, zdravstveno osiguranje se prioritiralo, svak je radio, nije te strah bilo komsija, putovalo se je po svijetu, islo se je raditi u druge zemlje ... radnicka klasa uvijek bila na prvom mjestu!



Da nebi bilo zabune, ja ovdje pisem i uzdizem Titovu Jugoslaviju, a ne ono sto se je htjelo poslje stvoriti.



Smatram da njegova sahrana dosta kaze koliki je covjek bio!

2008-05-28 @ 22:48:56
Postat av: Edita

"Smatram da njegova sahrana dosta kaze koliki je covjek bio!"



Ovo nije prvi put da cujem, a vjerujem da nije ni zadnji! Nikad se toliko "velikih" ljudi i imena nije skupilo...



Stvarno ne znam sta da dodam na ovo... Kao sto je Melina navela, ja mislim tako da kod naseg naroda ne funkcionise nikako, to svako zna, ali Tito je bio nasao nacin na koji je se moglo! Na svu nasu zalost, sve to ode sa njim... I Bratsvo i Jedinstvo i Jugoslavija.



A sto se tice tog zadnjeg Asmere, Tito je roden dok je bila Austro-Ugarska, tek kasnije "Republika Hrvatska". Moja ljubav prema Hrvatskoj i prema Josipu Brozu uopste nije povezana na ikoji nacin.

And that should be it.

2008-05-29 @ 00:21:41
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Ammar

Kao prvo vi koji uzdizete tita do nebesa, trebate se prvo raspitati kako je dosao do vlasti i sta je sve radio da zadrzi vlast. Igrao je vrlo prljavu igru kao dosta politicara (naravno ima nekih izuzetaka). To je poprilicno lahko shvatiti kada covjek malo razmisli, koliko dugo je vladao.



Drugo, dok je se skola i zdravstveno osiguranje prioritiralo, vjera se zanemarila. I nemozes Melina reci da samo zato sto to dolje ne funkcijonise da se treba vjera kriti, ili jos gore stiditi. Sta ako ja prioritiram vjeru na prvom mjestu pa sve ostalo kasnije? Mislim da ima dosta ljudi sto tako razmisljaju.



Trece, gledajuci kroz historiju dolje nikada nije vladalo Bratstvo i Jedinstvo u jednom vecem vremenskom periodu. i najvjerovatnije nikada i nece. Znaci, ratovalo se od pamti vijeka.



Cetvrto, jest komunisticki rezim drzao Aliju (Rahmetli), ali koje postavio taj rezim i koje citav zivot stojao iza njega. Da, tito. I nevjerujem da bi nista drugcije se desilo da je bio ziv osim da bih Aliju i ostale iz Mladi Muslimana cak i strijeljali ili bih misticno "nestali" sa zemaljske kugle.



Peto, Jugoslavija bih se raspala prije ili kasnije i opet bih se najvjerovatnije ratovalo, iz vise razloga. Jedan od razloga jeste zato sto je komunisticki rezim polahko ali sigurna se raspadao. Ne samo u Jugoslaviji vec i u ostalim drzavama gdje je komunizam vladao.



Sesto, ne bih volio da uporedjujem tita sa Alijom Izetbegovicem. Covjek koji je uistinu bio demokrata, intelektualac i veliki vodja Muslimanskog naroda. Cak smijem reci da bih Alija komotno mogao predavati vise predmeta Josip Broz titi.

2008-05-29 @ 01:07:54
Postat av: Asmere

Josip tito jeste dobre stvari radio?al na koji nacin? pod diktaturom`? kao kumunista, Nismo imali pravo na nas glas, sve je bilo kako je on htjeo?

i ti ljudi koji su zivjeti u vrijeme tita i njegovog rezima. mozda oni su bili "hjärntvättade" isto ko sto je hitler na neki nacin to radio.---



fotnot...tito i hitler nisu isti ni na koji nacin..

jedan je komunisa, drugi nacista..a stalin je bio komunista..tako zvani supermen..i njega su rusi voljeli..dok nisu saznali da je ubica ustvari..al necemo o tom sad.



uh..odo gledti new Amsterdam ;)

2008-05-29 @ 01:21:41
Postat av: Edita

@ ammar

[ne bih volio da uporedjujem tita sa Alijom Izetbegovicem. Covjek koji je uistinu bio demokrata, intelektualac i veliki vodja Muslimanskog naroda.]

Demokrata, fine.

Intelektualac, fine, svaka cast.

Veliki vodja muslimanskog naroda, jah?



Ovo je ta OGROMNA greska, gdje se mjesa politika i religija! Tu je Tito bio pametan i fino zabranio, tacka. Nije sada TACNO tako bilo ali da skratim. On je bio dovoljno pametan da zna da na takvom podrucju gdje ima toliko istorije i ratova, da je to jedina solucija. Koje je se sada naravno pokazalo da je tako.

- Sto se tice religije, to je osobna stvar. Sto moramo diskutovati kad ZNAMO da ne moze svak' vjerovati u isto?

ammare, tebi kao vjerniku svaka cast, ali brate drzi za sebe!! Sto ja ili bilo ko mora vjerovati u ono isto? (i Ne mislim sada licno na tebe nego opcenito) Sto moramo diskutovati religiju? Ako ti ZNAS da ides "pravim putem" onda idi... Ja cu mojim.



- Sto se tice politike, ne moze se ni uporedivati Titin i Staljinov komunizam, Tito je se odrekao njega i prekinuo sve sa njim, zato ga je i htijeo srusiti... Druga prica.



Ja nisam, niti cu, jer ne zelim nista ruzno reci ni o Aliji ni o petom, sestom, vec sam fino htijela pohvaliti jednog velikog covjeka kakvog covjecanstvo vise nikad nece vidjeti!

Ali ocigledno ni to nije okej... Ja demokratije...

2008-05-29 @ 01:50:49
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Edita

Da i ovaj, Asmere? Ha?! Tito? Hitler? Komunizam ovo ono? Ne kontam babe mi... Nego, ovo iznad vazi i za tebe da procitas ;D

2008-05-29 @ 02:00:38
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Nusret iz Gorazda

Vidim dosta cinjenica se ovde iznosi a niko nema ni jednog dokaza.. Tito jeste zatvarao za malu stvar.. Sto je mozda greska.. a mozda i nije.. Ali.. Koliko bi danas ljudi bilo u zatvorima sa je Tito na vlasti? Zasto se sada svi bogate tek tako? Istina.. Nesto u tom svemu mi se ne svidja.. A to je "zabrana vjere" odnosno.. Mogao si biti Vjernik.. ali nisi mogao biti u partiji.. A to je kao velika sramota.. i Sve vjere su bile u podredjenom slucaju.. Titu najvise mrze Ustase.. i Cetnici.. Jer je on vise puta njima "nanio zla" ali ne onakvog kako vi prikazujete.. Kazne u to vrijeme jesu bile "visoke" Ali gdje su sada kazne za ove koji vladaju u nasoj drzavi? Cak dobijaju nagrade i takmice se ko ce vise miliona ukrasti.. Daj Boze da je Tito ziv.. I da promjeni jednu stvar sa kojom se jedino nisam slagao.. A to je vjera.. Za sve ostalo mu skidam kapu.. Svaka cast!!! :)

2008-05-29 @ 02:04:11
Postat av: Melina

Postujem svacije misljenje, ali licno ja neosjecam nikakvu potrebu da ispovljavam na sav glas u sta vjerujem. Naravno da se NIMALO nestidim sto sam muslimanka i ponosim se s tim, ali nisam pripadnik Islamskoj vjeri zbog nekog drugog, nego zbog same sebe. To je nesto individualno u sta ja vjerujem, a to je u Allaha Dz.s. Dovoljno sam sigurna u sebe i u Allaha da nemoram vikati to na sav glas.

Nije niko nikome mogao uzeti vjeru od njega, niti u Titovo doba, niti u ikakvo doba. Smjeo si biti vjernik, ali kao sto je neko naveo, nije se smjelo biti u partiji! Naravno da bi bilo savresno da se nije vjera zanemarila, ali to da dole kod nas nefunkcionise je jednostavno cinjenica! I povodom ovoga, ja NIPOSTO negovorim da je to pravedno nego samo da je cinjenica!



Naravno da je Titov rezim, kao svi ostali, imao puno gresaka i zapostavljanje vjere je najveca. Ali ja mislim da je cinio to sto je smatrao da je najbolje bilo za nas narod tad i kao sto sam vec spomenula u proslom komentaru, prioritirao je druge stvari koje su veoma vazne.



2008-05-30 @ 11:20:56
Postat av: Anonym

PRED NEKOM COVJEKOM KOJI JE IMAO NEKO TIPICNO HRVATSKO PREZIME TITO JE I SAM MISLECI DA JE U PITANJU HRVAT, A NE SRBIN,STO JE BIO, REKAO:



"JA SAM JEBO SRBIMA MAJKU ZA NAREDNIH 200 GODINA, A POSLE TOGA CE SE NACI NEKI DRUGI TITO KOJI CEIM JE JEBATI ZA SLEDECIH 200"



I zbog toga mu ja dizem kapu!..



"brastvo jedisntvo" hmm? kan diskuteras som ni ser ..

2008-05-30 @ 15:50:27
Postat av: Edita

@ Nusret iz Gorazda

[Cak dobijaju nagrade i takmice se ko ce vise miliona ukrasti]

Hahaha! Joj nemam nista da ti kazem na ovo sada, osim hvala eto, sto si tako BEST, sto jest jest :)



@ Melina

[Dovoljno sam sigurna u sebe i u Allaha da nemoram vikati to na sav glas.]

Znas da ovo vrijedi puno vise nego ono kad nose ogromne religiozne znakove... (da ne napadam ni ove ni one, isto za sve vazi).

I tebi hvala na ovim predobrim komentarima! Tvoja realnost i dobrota je ne neprocjenjiva, ponosna sam sto te mogu zvati prijateljicom! :)



@ Anonym

Hmm I don't even know what to tell you... just.. hahahaha! ;)

2008-05-30 @ 18:08:46
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Nuchi

Nebi da krijem, zato: JA SAM MUSLIMAN!

2008-05-30 @ 19:13:12
URL: http://nucho.blogg.se/
Postat av: Asmere

Da je Tito bio ziv i prva se slovonija oslobodila od jugoslavije, bio bi rat protiv slovenije, protiv svacega pomalo, hrvatske, bosne, bilo bi rat kako bilo i bice rata opet, al samo nece biti nas...

pesimista nisam, vec samo realan...

..odo zapaliti ;)

2008-05-31 @ 17:44:06
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: Edita

@ Nucho, svaka cast!! :P



@ Asmere, jag förstår inte hur man kan ha all fakta framför sig och välja att se åt andra sidan. Just för det kan du inte säga att du är realistisk.. sorry.

Hajd zapali jednu i za mene ;)

2008-06-03 @ 00:10:53
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0