Europadagen

Med risk för att någon ska tycka jag är knäpp, då det blir lite mycket sådant här, men jag tar den risken! Alltid varit stolt och trogen européer, heter det så förrästen när det är bara en av mig? Haha. Vill inte ha några kommentarer om att mitt land inte är med i EU, det befinner sig ändå i Europa! Nå ja. Dagens datum är viktigt utav flera anledningar;
1945 kapitulerade Nazityskland och 2;a världskriget tog slut.
1950 la Schuman fram förslaget om ett enat Europa för att bevara freden, 1985 beslöts det i Milano att fira dagen som Europadagen. Så, kort och fint.


Grattis ärade Européer! Grattis Europa!

Det som skrivits
Postat av: Anonym

tråkigare o dummare blogg har ja inte läst... skrattretande men ändå så sorligt...

2008-05-10 @ 20:53:00
Postat av: Melina

Men ändå var det tillräckligt intressant o läsa hela, så att du vet att det är den tråkigaste bloggen?! förstår man inte hur bra Edita skriver, så är man inte tillräckligt intelligent enligt min åsikt! Vad är en rolig blogg egentligen? Någon som skriver om när de gick upp, när de kissade o gjorde andra sådana roliga saker o sen kommer me en "dagens outfit" lite då o då :P hahah... lite fegt o inte skriva sitt namn=)

2008-05-10 @ 22:04:20
Postat av: Edita

Nä men oj! Is it jealousy I see? Ingen som PÅ RIKTIGT tycker att det är tråkigt skulle ha orken att kommentera, man slutar helt enkelt läsa :)

Väldigt roligt, väldigt glädjande att du tar dig tid, gissar på att du kommer tillbaks snart igen :)









Edita älskar sådana anonyma kommentarer...

2008-05-11 @ 00:33:55
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Edita

Haha enligt din åsikt :P

Akta Lino så hon inte dumförklarar dig 'också' hahahaaha joj rofl

2008-05-11 @ 00:38:02
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Nucho

HATA EU! HATA FN! HATA EURO (zbune me kad trebam placati u BiH)



Give some loooove to Iceland and Guadalajara in Mexico!

2008-05-11 @ 23:08:02
URL: http://nucho.blogg.se/
Postat av: Edita

Allrighty... här mår vi bra.. Nucho du hatar i princip allt och alla? Småläskigt fan.



A to za €... placaj markama?

2008-05-12 @ 12:01:38
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0