You'll never take me alive.

All that you want is to criticize
Something for nothing
And all that I want is forgiveness one more time
To be the best in the world

Så söta alla som skickat gulliga mess... så jag vill först säga att meningen inte var att stänga ut er utan att stänga in mig. Jag behövde tid med min tankar. Jag var frånvarande, jag kunde inte koncentrera mig på någonting. Därför valde jag att försvinna ett tag. Lika bra, bättre än att försöka låtsas hänga med och vara närvarande.

Da li da odem ili ne
ako idem kad i gde
da li da ovde ostanem
il' neko drugi postanem
pomozi mi da znam sto pre
da li da odem ili ne

Nu är det iallafall klart, som ny, omformaterad, installerat ett starkt jävla virusskydd med en feting brandvägg. Haha! Första dagen kändes det som om en lite fågels kvittrande skulle kunna sänka mig. Djup ner i något mörker där jag inte ens skulle våga öppna ögonen för att hitta vägen ut... Jo, jag skulle kunna sitta här och beskriva, måla upp allting med fina ord.. men det finns inget vackert med besvikelse. Den verkligeheten som jag ägde, som var bara min, den rasade, kabom sa det och jag var vilse. Nästan lite som Alice... hahaha! Gud vad komiskt detta är nu! Nå ja! Jag var tvungen att omprioritera, det är det det handlar om.

Guarding yourself from the love of another
Left you with nothing tonight
So now you know why the devil is laughing
He left you with nothing tonight
You did decide.

Jag måste klargöra en sak också, jag skäms inte för vad jag känner eller tycker. Därför ger jag fan i om det är en närstående eller en främling som kan läsa det här... It wont make any difference to me.

Så vad är det jag har gjort? Jag har varit med Mario (Super alltså) mestadels, vi har tillsammans letat efter stjärnor som öppnar upp nya dörrar och nya vägar... Grymt va? Det var skönt, han frågade inte mycket, han hakade bara på, dit jag vill, dit gick vi.. hihi, trogen kamrat den där! Jag försökte med Assasins, hugga ner folk, var inget för mig.. Försökte med GTA också, det funkade inte heller.. dammit.

Och jag såg ju det här komma, jag kände det... men rädslan att frysa till is behövde jag inte ta så negativt. Nu ska det bli lite mer jag igen och lite mindre du. Man lär sig varje dag, och nu har jag lärt mig ännu en läxa. Alla kan inte hantera saker på ett vuxet sätt, tyvärr. Ja, jag tappade fotfästet, men återfick det snabbt igen, helt ärligt, mycket snabbare än jag trodde. Jag trodde det skulle vara mycket värre, svårare... Men det är väl lika bra att förbereda sig på det värsta och klara det galant. Efter alla gånger så har jag väl lärt mig. Så det viktigaste utav allt är ju att min verklighet är i min ägo igen, och jag ändrar fortfarande inte på mig för någon, eller något.
Detta blir då sista inlägget i kategorin These Thoughts, utav uppenbara skäl;
alltför mycket stolthet.


The thing I treasure most in life cannot be taken away
There will never be a reason why I will surrender to your advice
To change myself, I'd rather die
Though they will not understand I won't make the greatest sacrifice
You can't predict where the outcome lies
You'll never take me alive


Det som skrivits
Postat av: MeH

"Sto me nije ubilo samo mi je novu snagu ulilo" :D



Udri brigu na veselje :P:P



kärlek

2008-05-22 @ 16:38:38
Postat av: E From B

Grymma låtar ;) fin text

2008-05-23 @ 00:05:04
Postat av: E

@ M, jag tääänkte skriva det... men ono, den LÅNGA texten säger det ändå.. haha :D Thanks babe :D



@ E (from B), hahah du anar inte vad dom låtarna gjorde för mig... evigt tacksam kärlek

2008-05-23 @ 01:01:24
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: ACPA

Kärleken strålar över allt :D

2008-05-23 @ 01:47:22
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: Emina

bästa inlägget på länge :)

2008-05-27 @ 20:07:18
Postat av: Edita

Hahaha! Thank you hun! :D Means a lot!!

2008-05-29 @ 02:28:15
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0