M

Jag satt och bläddrade i min gamla historiebok igår, letade efter en grej. Och mitt där bland bladen så trillar det ut en bit papper, helt perfekt utrivet och format som ett M. (Dina din lilla luring) Ett M. Wow... Det fick mig att fundera. Så jag tänkte berätta för dom som tror att M står för en speciell person, det gör det också! M står också för glädjen i mitt liv. M står för lycka, för det jag lever för och för skutten mitt hjärta gör, när jag ler. M står för styrkan som fick mig att leva vidare när jag minst orkade det. M står för ljuset i natten (Moonie). M representerar kärlek och allt det värdefullaste jag har.....


Once you have eM' you can't live without eM'.

Det som skrivits
Postat av: Anonym

Caos!

Evo pokrenuli smo i ozbiljno bosniskabloggar.webblogg.se/

Naravno mnogo nase raje sto pise bloggove jos nezna za ovaj sajt zato nam treba vasa pomoc!!

Kako god znate pomozite nam da se siri sajt i da mozemo sto vise " domace " raje iskupiti na jedan te isti blogg.

Hvala unaprijed

2008-05-15 @ 02:20:47
URL: http://bosniskabloggar.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Once you have eM' you can't live without eM'.



E fakat istina je :D (ne samo sto sam ja M :L)



/Tvoje M (ono drugo M):P:P

hahah

2008-05-16 @ 21:01:13
Postat av: Dina

hahha :D

hittade du några andra bokstäver ? ja tror att ja la dit fler bokstäver :S

2008-05-16 @ 21:40:21
Postat av: E

@ "ono drugo" M, hur vet du att DU e "drugo" liksom? hihihi..



@ Dina, diiiin luuuriiing, näää jag hittade inga fler, även om, liksom M is the shiiieeett :D

2008-05-17 @ 01:19:50
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Dina

I know ! I <3 M :D

2008-05-17 @ 19:55:36

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0