Nära döden upplevelse

Igår
Jag kommer ut ur rummet och det sticker till i ögonen. Pappa står och lagar min middag...

Me: Varför är det så rökigt här?
Daddy: Det är det ju inte, vad är det med dig?

Vad fan tänker jag, det var ett tag sen jag tände en cigg... What the hell is this? Jag är inte galen! Det luktar inte bränt heller. Jag går tillbaks, tänker nä men brandlarmet hade väl gått liksom... öh? Aja, jag jobbar lite till, pappa ropar maten är klar! Jag går ut igen, aj mina ögon! Vaad faaan? Säger inget, bäst att vara tyst... tänk om... tänk om jag håller på att bli galen...?
Mitt i maten, jag ser verkligen hur det ligger ett tjockt lager i köket, jag hoppar upp

Me: Neeej men koolla! Det är visst något, du måste se! Jag ÄR INTE GALEN!
Daddy: Åh helvetteeee det är kompressorn som släpper ut freon!
Me: WTF?!

Det är så att min kyl har slutat fungera...
Jag blev faktiskt lite rädd! Okej, lite mer än bara lite. Jag vet inte ens om freon är så farligt? Eller ens om dom här nyare kylarna har freon eller något som är "bättre" nu?
Hahaha! Nå ja, det skulle vara roligt... Inte om jag dött alltså, men om gasen var farlig...

Förrästen, någon som vet om brandvarnaren även varnar för gas? Lol.

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0