Telefon som prydnad?

Alltså vad är det med folk och inte ringa? Och vad fan är det med folk som inte svarar på sin jävla telefon? Vad har ni den till? Seriöst?

Jag har min till för att vara tillgänglig för dom som behöver mig, för att kunna nå folk jag behöver i olika situationer och för att fördriva tiden ibland. Alltså jag menar inte att jag ringer dig för att jag har tråkigt utan aa.. du fattar..
Man kan nå mig 24/7. Bokstavligt ja, förrutom när jag duschar, även fast den är med mig och spelar musik för mig så tycker jag inte om att stå och prata naken... well heh. Alla som har ringt mig minst en gång vet det här.
Jag svarar fan t o m när jag sover. Vad? Man vet aldrig vad det kan vara!
Är jag inte online så når ni alltid mig på min fon, jag svarar 99 gånger av 100 fan. Det är när jag inte svarar som ni ska bli oroliga ;)

Så, undrar någon var jag ääär eller vad som händer, slå en signal, jag svarar. Try me.

Now that I got that off my chest...
Ska tipsa om att Pablo Francisco är på 5an ikväll 22.30!
En av mina absoluta favoritmän! Så nu ska jag gå avnjuta min Vanilla Coke som min kära bruur köpt till miig och vänta på att Pablo ska inta scenen!

Fred.

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0