Eld mot is

 

Jag visste att du skulle komma

Att du skulle hitta mig

Hitta min plats i drömmarnas land

Men nu var jag redo,

redo med min kyla som vapen

Värme mot kyla

När våra läppar möttes

Eld mot is

Du kände ingenting

Inte det som förrut fanns där

inga flammor, inga blixtar

Jag lyckades äntligen lura dig

Med min kyla besegrade jag dig

Inatt lyckades jag, inatt var jag segraren


Det som skrivits
Postat av: Anonym

razmisljala sam... i imam jedno pitanje za one koje kazu da je greska navijati za hrvatsku itd.. jel ondah i trebamo prestat slusat nasu muziku?? jer to je to ja valjda isto...? skoro svi pjevaci su srbi.. pr svi sto su isla na bijelo dugme, tifa i bebek r they OK?????

2008-11-22 @ 11:15:27
Postat av: Anonym

jest mozda su oni iz bosne al opet nisu "nasi" mislim muslimani... ?

2008-11-22 @ 11:16:32
Postat av: Edita

Men snälla försök hålla till temat, måste det vara ett forum bakom varje inlägg...



Al hajd sada, koji su svi srbi?? De daj par primjera...

Tror inte det var snack om att vara muslim, utan att vara Bosnier och det är både Zeljko och Mladen så :) :)

2008-11-22 @ 12:54:22
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0