He, ljudi ako niste znali; MSN znaci (M)ozemo (S)e vani negdje (N)aci!

Ferid är FETT med kul! Ferid ger mitt liv mening... öh? Maybe not.

Feridovi Biseri od danas:

"a ima stotina hiljada hrvatskih i srpskih vojnika koji su klali, silovali, pljackali itd..i sad ti zbog tvog komsije, svetog Peru, ti sad njih branis."


1. Ima, ima...
2. Eh bas zbog Pere, jer Pero (ovdje) dokazuje da nisu svi isti i jebo mater ne mozes me ubjetiti u nista drugo i ne mozes reci da nije tako kada je TAKO i gotovo. <-- tacka

"a kako da se bosanac zove Ammar..haha sa dva "M", jesil se i ti to prodao..ali ja predpostavljam da to adita pise, för hon verkar sakna liv:)"


1. Da, sa dva M, imagine that!
2. Nije nije, nije se prodao, stvarno se tako covjek zove!
3. Ne pisem, Ammar je to dobrovljno i bez mog znanja uradio!
4. Edita, fino pise VELIKIM slovima E-D-I-T-A
5. Ja jag "saknar liv", jer ja sam ta koja pametuje nekom koga ne poznam!

Här kommer det gott folk håll i er... *trumvirvel*...

"a ti ammaru, daj mi tvoj msn da popricamo kako treba, sta se tu krije iza kompjutera i lizes gusci, toj propdanoj dusi..

Kakav ti to hi-tech MSN imas? Da ga nisi kontao sa onom vibracijom osamutiti? Good one, very good, made my day!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0