Jag kommer inte på något bra att ha som rubrik..

På min msn har det stått @ town... ja i princip hela dagen... Tog en tur med bror min, besökte lite butiker igen, ah why not liksom när jag ändå är där kolla om nån behöver lite förstärkning. Vi käkade oss proppmäta först sen tyckte jag vi skulle gå till Asmer och dricka kaffe... På vägen köpte jag en blomma till honom, han förtjänar det tycker jag. Jag bara är sån, hihi! Och glad blev han, uppskattat! Medans vi drack kaffe ringer butikschefen från en butik och vill att jag kommer på intervju, IMORN! Wiieee! Så nu vet ni det! Och imorn kväll ska det drickas viiin! Perfekt. Efterlängtat! Min kropp behöver lite alkohol utvunnet från goda druvor!
Snart kommer min vän och kör hem mig så jag får vara en utvilad och glad Dita imorgon!

Wish me luck!!
Puss

Det som skrivits
Postat av: depresivac

heh zabrunut sam, man ger inte killar blommor, al hvala ti ;)

good luck, pa cu ja tebi kafu i kolace a ti meni dijamante ;) dobar dogovor...

2008-11-28 @ 01:05:37
Postat av: Edita

Hahahahaha!! Vilket dumt påstående :D Men sure, du kan få diamanter, för DET brukar man ge till killar :D Hahaha :P

2008-11-28 @ 07:18:00
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: pravo lud za prave

hhe al diamaner su ipak diamanter, blommor luktar gott, diamanter e som pengar, kontas bona ;)

2008-11-29 @ 02:37:32
Postat av: Ne lud al da zaljubljen

2008-11-29 @ 02:37:55
Postat av: Ne lud al da zaljubljen

klick enter i odmah se stvori komnentar prazan, al zato pisem jos jedan, koji nece biti prazan. Nikada.

de va nog allt :)

2008-11-29 @ 02:39:47
Postat av: depresivac

jos samo treba depresivac da nam se pridruzi jos ;)

oj de va visst han :)

2008-11-29 @ 02:41:09
Postat av: pravo lud za prave

ljubav je sve, al ljubav i tako nije nista :) jer se moze zivjeti bez toga i umrijeti, al bez vode i hljeba, vec ne mozes, isto ko sto auto nemoze bez ulja i benzina :)

vidis poentu?

2008-11-29 @ 02:43:07
Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

2008-11-29 @ 02:43:51
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Ne lud al da zaljubljen

Upravu si ti, "pravo lud za prave" cudno ime za momka ;)

ljubav je cudna, mm jeste :)

2008-11-29 @ 02:44:34
Postat av: depresivac

vas dvojca te mi smijesni, vise nisam depresivac, sad cu pomjeniti ime na, synonimno za depresivca sta bude?, hm, neznam ni ja,

ni "pravo lud za prave" a nezna ni "ne lud al da zaljubljen" ...odo spavati...laku noc ;)

2008-11-29 @ 02:47:18

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0