Samtal med Asmer

Sitter hos A och snackar lite och jag vill lägga upp något på bloggen... (inte van vid hans dator)

A:
A men klicka rätt då
E: Håll käften den här musen flyger ju...
A: Så klart, it's a rockstar!!

HAHAHAHAHAA... (asgarvar)



Vi kollar på lite bilder från konserten och Asmer kommer på att han frågade om någon "Medena" under kvällen...
A: Sjecas li se kad sam pitao za onu Medenu? så svarade du "ne zove se ona medena"
E: Nej det gjorde jag inte, jag sa att jag inte ens känner henne!
A: Aha, jag trodde du sa så.. synd för jag blev verkligen kär i henne..
E: Men du blir ju kär i alla!
A: Jag vet, det är en svaghet!

Under tiden VI skriver detta (ja vi hjälps faktiskt åt) så var vi lite oense om hur samtalet egentligen var... Asmer slänger in lite extra kommentarer som han inte ens sa innan, vilket påverkade hela beskrivningen av händelseförloppet (nu skrattar vi och undrar varför någon vill veta hur, eller överhuvudtaget OM samtalet påverkades av NÅGONTING.... skriv ner det här innan vi glömmer, säger han) nigdje veze ni s cim!!!
I slutändan (medans jag hela tiden hade svårigheter med att skriiiivaa) kom vi iallafall fram till en slutsats med det hela, Asmer var (läs; är) kär i Medena och hade gubben som säljer rosor varit där i lördags så hade förmodligen Medena fått den omtalade ROSEN.

A: Edita, jel to places...?

Det som skrivits
Postat av: Asmer

eheh ja se smijem i dok ovo citam :) de va fett kul igår, man måste ha nog vart där för att riktigt förstå hur det gick till :)

aa vi borde spelat in, nästa gång gör vi det, o gång efter det ber vi Aner da nas snima :)

2008-11-18 @ 17:01:59
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: Edita

Hahaha sutiii i ja sam se smijala bezbroj puta!

JAAA!!! Hahahahah Aner da nas snima.. jesiii luuud Boze moj dragi! Hahaha!! Ja, man borde definitivt varit där... tur att vi var, da ne promasimo :P

2008-11-18 @ 17:32:30
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: S.

hahahhahah ... asmere asmere... ti & tvoja ljubav, nije lahko biti ti .

2008-11-19 @ 14:41:03
URL: http://senahida.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0