tid "över"...

SENASTE..
Som du sade någonting till:
Daddy
Som du hade ett seriöst samtal med:
Kico?
Som du ringde:
Ilooona
Som ringde dig:
Ilona, haha :)
Som du fick en komplimang av:
en främling igår som skulle vara "världens lyckligaste om han hade en tjej som mig" :)) hihi!
Som du kramade:
Liinaa
Som du bråkade med:
vet fan :/
Film du såg:
typ "The Strangers" haha, SKITbra ;)
Låt du hörde:
Pazi kome zavidis, oh!
Som du skrev till på msn:
Asmeeer :P
Som var i ditt rum:
förrutom mig?
Som fick dig att skratta:
Chuck Norris!
Som du bestämde träff med:
M-Liina :D
Som du fikade med:
Kiiicoo
Som du kysste:
Suuperhemligt, hihi!
Som du skrev till på blogg: Asmer, säkert
Som du fick sms av:
Martina inatt, så söt :)
Som fick dig att gråta:
Samtalet igår, skrattade såå mycket att jag grät!
Som såg dig att gråta:
Alla vid bordet :))

 

Som jag sa till Lina igår, det finns antagligen ingen som tycker om att sova så mycket som jag men som sover mindre än vad jag gör!! Heeelt otroligt! Jag var heelt död nyss, alldeles nyss. Nu är det okej, jag kommer inte avlida idag! Men ono...

Daddy: Ja mislim da njima treba (låter som) Dexter
Ja: Moooliiiim?? *helt chockad*
Daddy: *kollar konstigt* Växter one... trebaju im växter.. (pratar om fiskarna)
Ja: Ahaaaa!!! [idiot, edita idiot, alla är inte bolesni som du]

Eh eto... Odo jobba, hahaha!! :D
Puss o kraaaaam! Syns på stan!

Ps. Kolla kommentarerna i inlägget under, så mycket kan hända under sååå kort tid ;)

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0