Tunneelbanaa

Älskar tunnelbanan, speciellt idag (igår) såååå heeeeett! Ohh! Älskar att flörta fem på morgonen, dööör för folk som fortfarande är på humöör! Men man dör mindre för dom som ska leka "snälla" och "hålla en vaken" för att man inte ska missa Stadshagen, det kanske är min station? Nää.. Alltså okej att FLÖRTA men INTE okej att lära känna någon vid den tidpunkten, om du inte är typ... eehm.. typ.. jag vet inte... Prins William? Ja..
Självklart är jag ju trevlig, pratar med snubben... medans jag lite småflinar mot han där snett mittemot.. haha! :)

Do I get to see you tomorrow?
I don't think so (vänligast jag kan)
Do I get to see you again? Ever? Some day?
Maybe, in the subway... (återigen vänligaaast)

Vad fan? Kao u nekom VEOMA losem filmu onooo... NÄE duuu fåååår inte!! Trebala sam mu reci... Mannen, ja är FETT in looooveee, dzaba ti ga, da imas ne znam sta i ne znam koliko... hihihi!!


A ti, get the hell away from me, or i will fucking kiss you!

Det som skrivits

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0