En vecka, sju dagar

Sju dagar sen jag kom tillbaks... Sju fullspäckade dagar! Jag hann knapp komma hem och tjejerna hade redan bokat mig hela veckan! Hahaha så underbara! Tisdag... Fika på Panorama... Sen hem och käka med Brur min och Tina! Onsdag; Fika hos Tina med Bela och så blev jag korthårig... ja ÄNTLIGEN! And I f-in loovee it! Hann förbi Lina på kvällen också! heelt underbart! Torsdagen ägnades åt min Pretty :) :) Och innan dess hann jag träffa Mekaac på en riktigt SNABB kaffe på Centralstationen haha! Fredag; återigen fika... denna gången med Belone och Boris, här hade jag redan jävligt ont i bröstet av allt skrattande i flera dagar! Asmer hade även tid för mig på kvällen... Sweetie! Lördag mot Söndag var det fest... alldeles för mycket av det onyttiga, tolka det som ni vill :)
Nu har jag fått vila i några dagar... Som Danki säger "nu saknar du oss" (för att jag inte längre har ont, smart flicka) Haha!!

Jag är världens lyckligaste, jag befinner mig exakt där jag alltid velat vara... Min superplan fungerade bättre än jag någonsin vågade tro! Haha nu låter det lite fel... Men vad ska jag göra när jag är bäst.
Nu när jag "vilat" så har jag tvättat i två dagar i rad... ni anar inte hur jävla trött jag är! Nej jag ska börja ta beetalt, så jobbigt är det! Fuck!

Aja... Världens underbaraste människor har jag omkring mig så jag kan ta all skit i världen om det så behövs!

Och Älskade Du... även om du aldrig kommer läsa det här vill jag be om ursäkt... eller ja, beklaga att det kanske inte blev som du tänkt, men jag hoppas att du någon dag kan förstå hur mycket jag faktiskt alltid älskat dig, hur mycket du alltid betytt för mig.



Nikad te niko neće voljet kao ja.

Det som skrivits
Postat av: Melina

mooooj prst :P

2008-10-15 @ 00:15:03
Postat av: Edita

Jaaa i nas kompis the MUHA :D hahaha

2008-10-15 @ 00:26:50
URL: http://diitah.blogg.se/
Postat av: Me-Lina

jesili vidila kako se muha neboji mene?? (A)

2008-10-15 @ 00:49:15

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0