Hej, jag kommer få hjärtstillestånd!

Klaga på att "vila"? Never again.
Idag; Tensta > Bromsten > Skärholmen > "Huddinge" > Skärholmen > Rinkeby > Gamla Stan > Sundbyberg > Rinkeby (Kico: "Oj jag glömde mina nycklar") > Sundbyberg > Rinkeby...
Senare ikväll blir det Odenplan > ... hunnit med alldelles för mycket för en dag.. Fast hur jävla skönt som helst att ha sååå fullt upp! Men så fort jag sitter still får jag panik! Oh! Jag har tom hunnit bli kär (Ja, hur många gånger har jag inte sagt det? När jag väl blir det "på riktigt" så kommer fan ingen tro mig! Haha!) Nu ska jag gå ta en till kaffe... tre hundra olika kaffesorter idag hahaha! Hyyyppaaaaaaaaaaaaaad!!




Peace and (look at my new) LOVE!

Ivan Dečak
(Vatra)

Det som skrivits
Postat av: Dankiii

hahah woow du hann verkligen med en hel del!! Duktig flicka =) Jag kommer tro dig när du säger att du är kär påriktgit:D :D

2008-10-15 @ 19:44:07
URL: http://dankiii.blogg.se/
Postat av: Asmer

hehe du e inte kär, du e förälskad, det e inte samma sak ;)



o jesi li ti hrabra cura...visst ska man va de om man e det, men ska man va de om man inte e det?



ma nek svako napada svakog, let us be happy ;)



ko je sudija?...onaj sto kaze ne kad mu neka fina cua pridje i ponudi mu da mu kupi pice?



il onaj sto gleda i misli se vidi majmuna, ona mu prilazi nesmije njoj prici, vidi fukare nema para da kupi joj pice....konas...?



KO JE SUDIJA??

2008-10-17 @ 14:08:34
URL: http://asmere.blogg.se/
Postat av: BuCo

ma ko se to zaljubioooo

2008-10-17 @ 23:30:27
Postat av: Edita

Odkud BuCo ovdje? Panika me uhvati :P Hahaha!



Asmere... Filozofiras previse, sto samo ne pustis da stvari teku svojim tokom? Onaj sto bi rekao ne zbog toga sto ga ZENSKO casti, on onda nije ni vrijedan te paznje... KONTAS TI?! A taj sto misli da je taj fukara i nema love, jarane ni on nije nesto ako tako razmislja da je taj fukara zbog toga sto mu je cura prisla..



Znaci, JA sam sudija u ovome slucaju :D



Joj hajd pisem na tvom...

2008-10-18 @ 11:41:49
URL: http://diitah.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0