Here to stay (?)

Stockholm.

Jag kollar mig i spegeln, rutig skjorta och jeans... ser ut som en liten bonde. Komiskt nog! Men en söt en :)
Så mycket i huvudet nu, så mycket i kalendern... Herre min Gud! Så många känslor, helt överväldigande jag kommer spricka snart! Alla sms idag; jaaa du kommer heeem... är du hemma?... när kommer du egentligen?... är du på väg?... kan du komma nån gång?... jag längtaaar... du måste vara framme snart?... Ja, jag har också längtat, obeskrivligt mycket och ja, jag är hemma nu. (22.22, jag tänker på dig också!)

Tack för att ni finns där även när jag är hundratals kilometer bort! Saknaaam som faaaaan! Främst min bruriiis!! Sen mina kjutiiiisar Lina, Mekac :P Asmereee! Tina, Dankii, Bela och Iloonica! Och en viss person självklart... no names :) Uh! Längtar till imoorn! Fika med flickor sen hemåt och äta lite med männen i mitt liv :) Wie! Lyckligast? Ja, jag är!



Kärlek!

Det som skrivits
Postat av: Jag är Danijela

Att jag älskar diig =D thihihi å din blogg tack för ja får bara me <3 kääärlekaaam

2008-10-06 @ 23:09:28
URL: http://nej jag har ingen blogg
Postat av: Jag är DANIJELA

Jag ville bara säga att ja älskar dej en gång till i da sam ja glaad:D åå tack för ja får Vaaara me i din blogg <33 Kääääärlekaaam, pusssss på dig

2008-10-06 @ 23:13:03
URL: http://nej jag har ingen blogg!
Postat av: Asmer

hehe, som en blondin? jesi plava sad opet?

nemoj zezati!

2008-10-08 @ 12:42:10
URL: http://asmere.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0