Hur säger man?

B skyller på alkoholen... Surpriced? Any one?

   Aldrig har jag sett så många människor med kryckor eller som haltar som idag, har halkat på dom blöta löven eller? Jag hade hellre gjort det än det jag gjorde idag... För inga ögon har sett på mig så som dina. Ingen har brytt sig så mycket och fått ta så mycket skit för det. Ingen har varit beredd att ge så mycket. Och ingen har varit så rädd att förlora mig och gjort det, för många gånger...


Hur säger man till den som skulle ge allt, att det inte är tillräckligt? Att det inte är nog?

Det som skrivits
Postat av: Nacho

Man säger inget till denne, utan tar sig en titt i spegeln och försöker rannsaka sig själv - för det är däri problemet ligger...



En människa som är beredd att ge allt, har inget mer att komma med, då är det upp till mottagaren..

2008-10-23 @ 00:09:25
URL: http://nucho.blogg.se/

Om du har något smart att säga skriv här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din Email: (bara jag får se)

Har du en egen blogg?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0